Astăzi am fost criticat de nevastă … Mi-a scris pe bbm, referitor la ce se întâmplă în ziua de azi … Citez: Unii nu știu când să se oprească sau să facă pasul înapoi. Nu că ar conta asta. Așa ai făcut tu în 2008, pentru binele partidului ai aruncat în aer organizația municipală ca să dai afară psd-iștii și cu ce te-ai ales? De atunci s-au rostogolit invers lucrurile. Că te-ai găsit tu să faci cum e corect. Închei citatul. Mesajul a fost scris, așa că dacă vrea să conteste, o am la mână. Ha.

Acum … în 2008 eram penetrați și infiltrați de PSD. În PDL, organizația municipală. Unde eu eram președinte. Știți care-i visul baronului local, nu? Să-și fixeze singur contracandidații în alegeri. Asta s-a și întâmplat. Baronul nostru local, Che Guevarra de Constanța, importat din Drumul Taberei, și-a pus contracandidatul din partea PDL. Asta în ciuda avertizărilor pe care le-am tot transmis la centru, avertizări care nu pot să spun că m-au pus într-o lumină foarte bună. Pentru că baronul nostru local a fost inspirat și l-a ales foarte bine pe contracandidat, la alegerile locale  ne-am dus fix în cap.

Buuun … Rezultatul glorios a oferit oportunitatea de a curăța organizația de colaboraționiști.  M-am dat eu deoparte, am desființat organizația municipală și am încercat să oferim altă față PDL-ului în Constanța …. cu ce m-am ales … ah, păi m-am ales cu o groază de lucruri bune … cel mai varză colegiu, am fost sabotat la alegeri, e și asta o poveste, o s-o pomenim și pe asta, iar după ce-am pierdut alegerile, deși am luat 12 procente peste partid, că m-am găsit să fac eu ce e corect … era să rămân și șomer, să fiu dat afară din Biroul Permanent Județean și ulterior, din PDL … că m-am găsit să fac eu ce e corect. Cine a vrut să facă toate astea? Noua față a PDL-ului din Constanța … care acum e noua față a PC-ului din Constanța. Și culmea ironiei, procurorul scenariului de mega corupție care a confiscat agenda media a începutului de vară, singura vertebrată din România care se făcea că nu știa de războiul ăsta, ne acuză de conspirație de capturare a statului. Pe mine. Și pe noua față a PC-ului din Constanța, fosta nouă față a PDL-ului din Constanța. Care nu mai vorbim din data de 14 decembrie 2009. Om fi conspirat telepatic, uite, ne-a prins …

Și de unde toate astea? Că m-am trezit eu să fac ce-i corect … Dacă fraternizam cu situația și acceptam propunerile constructive … aveam un colegiu bun, de pe care ieșeam deputat, toate astea nu s-ar fi întâmplat. Mazăre tot ar fi fost primar, organizația PDL Constanța ar fi fost în niciun caz mai rău ca acum, noua față a PC-ului adică fosta nouă față a PDL-ului n-ar fi existat, eu aș fi fost parlamentar și nu secretar general al Ministerului de Interne iar scenaristul demn de Zmeura de aur ar fi fabricat dosare altcuiva, altui secretar general, poate, dacă ar fi meritat … Dar eu, nu și nu … Batman, batman ….

You’ll see your problems multiply/If you continuously decide/To faithfully asume/ The policy of truth … Depeche Mode, care spune, pe versuri, cam ce mi-a zis și nevasta … Așa că, dragelor și dragilor, faceți ce e corect …