Fanfaronada ca motiv de vot …

Am citit pe portalul lumea justiției că Gigi Becali a fost înfundat de fanfaronadă … că și-ar fi băgat-o prin domnii procurori care i-au întocmit rechizitoriul și ăștia au întors decizia de achitare din primele două instanțe. Și uite-așa, domnul Becali a intrat la apă din cauză de fanfaronadă. Și domnii procurori se simt răzbunați. Mârșavul fanfaron pătimește din cauza gurii sale spurcate.

Buun … Nu mă pot opri să nu mă gândesc la mine. Deși reușesc fără efort să contemplu cât se poate de neimplicat mersul procesului, vâltoarea externă ajunge și la mine. De ce contemplu neimplicat? Pentru că eu n-am nicio legătura cu activitățile presupuse în dosar, cu vama, containerele și nici ceilalți protagoniști ai scenariului sefe elaborat de deneaua. Mă trezesc dimineața la 5, autostradă, București, umblu disperat după un loc de parcare prin centru, umblu și mai disperat după un loc de debalastare prin zonă, mă prezint disciplinat la tribunal, mă salut cu coinculpații pe care nu-i cunosc dar sunt acuzat că i-am condus în captura statului care, din ce știu, este exact necapturat, sunt apelat, ridic mâna, pierd timpul pe acolo, plec spre casă și gata. Nu am ce asculta, nu am ce vorbi. Nu mă interesează nimic din ce se discută, nu vreau să mă încarc cu ce se discută, aștept să treacă timpul. La un moment dat pun pe drum spre casă și gata. Peste două săptămâni, marșul se repetă la indigo … autostradă, intrare, parcare, apelare, din mână ridicare și pe drum înapoi îndreptare.

În ce mă privește nu există dosar. Am fost acuzat că aș fi făcut trafic de influență în virtutea unei funcții pe care n-o aveam, în favoarea unui om domn care, în fapt, este finul nostru. Neavând vreo materializare ale propriilor elucubrații, la finalul rechizitoriului iluminatul autor scrie că n-aveam influență reală dar mi-aș fi mințit cu mare abilitate finul … N-am făcut nimic, n-am promis nimic, n-am vorbit cu absolut nimeni. Ceea ce scrie ăla acolo nu se putea întâmpla. Vorba unuia, pe-un forum, bă, tu ai intrat la pușcărie că ești un mare mincinos … Noaptea minții, ce să mai …

Revenind, eu încerc să mă cenzurez. Nu reușesc față de familie, față de colegi. Mă explic, explic ce-au făcut năpârcile … am devenit obositor, chiar. Sigur am devenit. Nevastă-mea nu reușește să se cenzureze … În public, pe facebook, ea nu se cenzurează …. i-a făcut șpăgari, i-a făcut lichele, i-a făcut în fel și chip. I-a făcut ce sunt. Niște lepre, fără vreo legătură cu vreo intenție de însănătoșire a statului ăsta. Sunt absolut convins că nu toată instituția e la fel. E o instituție indispensabilă corectitudinii actului de guvernare dar devine utilă în alte condiții, cu o altă selecție, cu alte criterii și, în special, bazată pe extrem de mult profesionalism. În dosarul în care am fost azvârlit nu e cazul să amintim selecția și criteriile și profesionalismul pentru că toată povestea asta este un bun exemplu de cum nu trebuie să arate un dosar. Ca și altele, după cum se vede, dar n-am căderea să comentez decâr ceea ce mă priveșe pe mine.

Și-acum, în concluzie, eu cum să procedez? Să-i spun nevestii să nu mai posteze pe unde-apucă despre situația dată? S-o pedepsesc, să-i scot calculatorul din priză, să-i fur cartela de a telefon? Să-i spun, băi, taci din gură ca uite, pe alții gura i-a înfundat … Nu că ar fi vreo comparație între mine și Becali dar cine știe …

Eu cred că n-am să fac asta … și cred că am să fac un pas înainte din scârbă. De ce? Uite-așa. Nu că aș avea vreo speranță că ne vom mai vindeca vreodată. Nu. Chiar cred că e posibil ca domnii care au încropit infantila mea participare din dosar să pună presiune pe unde pot pune ei presiune … dar nu că îi face nevastă-mea cum îi vine la tastatură. Nu. Așa, să scape de propriile lor minciuni și mangle … Noroc cu fanfaronada lui nea Gigi … așa, o să mă apuc de cartea aia …

 

Publicat în DNA

4 gânduri despre “Fanfaronada ca motiv de vot …

  1. Da. Astept sa citesc… „cartea aia”… Sper sa fiu invitata la lansare…

    Revolta ta face parte din EUL tau; apreciez ca esti absolut indreptatit sa scrii… parerea mea nu conteaza.
    Orice ai face, fa sa-ti fie tie si celor apropiati bine.
    SUCCES!

  2. E interesant de stiut ce l-a infundat pe Becali sau mai bine zis, de ce l-a fost infundat acum si nu mai devreme. Oricum, nu cred ca e din cauza ca e un fanfaron – asta e de zeci de ani si taman acum s-au stresat procurorii? In consecinta, nu cred ca e cazul de cenzura. Si sa nu uitam vorba americanului: „the squeaky wheel gets the oil”.

    1. Adi, să mor dacă știu ce l-a înfundat pe Becali. Nu mi s-a părut normal să ia 3 ani ca a sechestrat hoții care i-au furat mașina, nu mi se pare normal nici sancționarea cu pușcărie ca a premiat o echipă să joace pe bune, dat fiind că stia toata lumea ca echipele nepresate de obiective cam vând meciurile pe final de an. Ca a mințit să se acopere … asta e. Condamnarea lui pentru schimbul de terenuri pentru care armata nu prea avea acte iar schimbul a fost aprobat de Consiliul suprem de Aparare … si după 17 ani, iarăși, ridică semne de întrebare. Era vinovat, okay, condamnă-l in unu, doi, cinci ani. Cenzură, nu, chiar nu … pă ei, pă mama lor …

  3. Adevarul este ca,daca ma uit atent si ascult toti actualii,fostii demnitari(parlamentari,ministrii si ce or mai fi ei )sunteti toti niste ingerasi ,nici unul,dar nici unul nu a facut nimic rau ,zau asa ,nimeni nu a furat ,nimeni nu a luat ,nimeni nu a facut ……..dar nimeni si totusi tara asta este acolo unde este !Da… dar este din cauza prostimii … nu a celor ce ne conduc … ca de pestele de la coada se impute nu de la cap ,in nici un caz,fereasca dumnezeu nu ,nu ,nu voi nici unul nu sunteti vinovati ci doar imbraca populatia asta proasta si saracita niste ingerasi ce sunteti (culmea obrazniciei d-le!)in haine de draci impielitati sau vampiri !

Lasă un răspuns

