Parastasul PDL …

Dar ce circ, dar ce zarvă … Nici că se putea deznodământ mai trist pentru Convenția Partidului Democrat și Liberal … și, văzând modul în care s-a defășurat toată afacerea, că afacere este, chiar nu-mi pot înfrâna un dram de amărăciune deși e ziua mea și ar trebui să mă doară-n pălărie …

Stau și mă gândesc că viața are un simț aparte al umorului … Auzi, Udrea să depună contestație … Udrea, al cărei parcurs politic e sinonim cu lipsa oricărei reguli, statutare sau nestatutare … doamna depune contestație făcând apel la un document în care nu crede, nu-l cunoaște și pe care propria evoluție l-a contrazis în nenumărate ocazii. O ascultam ieri și mă minunam … cică în ultimii 8 ani a respectat fiecare membru de partid … care partid, care membru, când s-o fi întâmplat asta, greu de precizat … Oricum, pe undeva mi se pare firesc ca stimata doamnă să piardă reclamând și contestând … Nu pățește altceva decât ceea ce li s-a întâmplat și altora, din organizații aflate sub înțelepta-i coordonare, care au fost contestați sau au contestat și au făcut-o degeaba fiind organizați din pix, după interesele-i de moment și care, oricum, au dus la o bulibășeală completă pe acolo …

Am fost absolut convins că Blaga câștigă. Fără argumente, în opinia mea … omu’ n-are nicio virtute electorală, săracu’ are exact atâta charismă cât un buștean. Capacitatea sa organizatorică e o mare gogoașă, ce mugea el acolo, pe scenă ieri că adună și nu dezbină, la fel … Discursul a fost varză, s-a bâlbâit, și-a bolovănit ochii de-am zis că-i scapă pe scenă, a încercat să amenințe, a făcut trimiteri cu tâlc la lucruri pe care le știu câteva persoane, deci n-a înțeles nimeni nimic, s-a stropșit la Udrea cu hotelurile sau gratuitățile … un vax. Sala, în schimb, a fost lucrată, a reacționat, l-a salvat pe Blaga când își dorea tunător să intre la guvernare pe ușa din dos, a aplaudat, s-a dat tumba, a scandat și a plancartat cu Blaga-n sus … În fine …

Partidul s-a vărsat … gata. În mod clar, reforma de care are atâta nevoie nu e dorită de nimeni. Eminem Macovei a luat circa 4 procente, arătând exact cât preț pune omenirea din partid pe corectitudine și platforme riguroase … adică, fuck off …

În concluzie … Fără argumente politice, fără o platformă care să însemne ceva, cu susținerea septagenarului dragă Stolo și a excesiv botoxatei Raluque (apropo, ăsteia nu-i spune nimeni că arată grotesc? opriți-o, până nu-și adună pleoapele pe jos …)  Blaga a câștigat pe organizarea lui și pe ura partidului față de doamna U. A numărat, a renumărat și-a fugit cu urnele … Gata. A câștigat. Contestația? O glumă … Până să se apuce să reconstruiască dreapta, doamna U cere, marțial, răspuns scris … că oralul volant. Deh, așa e în viață …

Trist sfârșit … și dacă ar fi numai trist, dar e ridicol …

Apoteoza zilei de ieri a fost ieșirea președintelui. Văzând-o aseară, nu în direct și revăzând-o de câteva ori … am avut mixed feelings … în primul rând, nu mi-a venit să cred. Apoi au urmat și dezamăgire și rușine și, peste toate, un gust tare amar. Pentru mine, această manifestare venită din partea unui om în care am crezut cât am crezut eu înseamnă adevărata desprinderea de politică. Promit să stau departe pentru că, se vede treaba, n-am știut ce să fac cu încrederea mea, cu timpul și energia mea și a celor de pe lângă mine.

 

 

 

 

 

8 gânduri despre “Parastasul PDL …

  1. Legat de ultimul tau pragraf: asa a fost (mai) mereu, dar diferitele motivatii v-au pus (tie si fostilor tai colegi de partid) un filtru destul de opac peste actiunile lui.
    Aseara mi s-a confirmat doar ceea ce constatasem post-evenimentele din vara trecuta: nu admite ca poate si pierde. Ceea ce, pentru un „jucator” (sportiv, politic etc) este grotesc. Iar pentru copetitia in care se baga poate fi catastrofal.
    Mark my words: Basescu este pentru politica ceea ce a fost Lance Armstrong pentru ciclism. Cu finaluri de cariera identice.

  2. Ar putea sa par sarit de pe fix, ceea ce poate nu m-ar suprinde asa tare, insa cred ca speranta ca in Romania sa se intample ceva bine sta in puterea natiunii de a mari cele 4 procente ale Monicai Macovei, undeva spre 40. Pana atunci, ce mi-e ca PDL se vinde la PNL sau la PSD, tot un drac.

    1. Din interior fiind si cunoscator, spun eu, singura persoana pe care as fi votat-o ca presedinte ar fi fost Sever Voinescu. Mi se pare ca are toate ingredientele pentru functia asta, in perioada asta, cu provocarile astea. Marturisesc ca, desi platforma doamnei Macovei mi s-a parut okay, pe ea nu o vad ca solutie. Din mai multe motive, inclusiv profesionale. Oricum, astea-s doar vorbe de chibit de Cimigiu.

      1. Sunt convins ca ai mai multe elemente la indemana pentru a evalua situatia mai realist decat mine, eu insa judecam prin prisma celor 3 candidati. Restul, scuza-ma, dar daca voiau sa schimbe ceva, se aruncau in lupta. Seba Bodu mi-e amic, insa si el, ca si tine, a renuntat la a mai lupta cu morile de vant. Din pacate schimbarea nu poate fi facuta decat de nebuni. De copii cuminti, ca Adrian Nastase e satula lumea.

Lasă un răspuns

