Dovleacul președinte …

Cum am ieșit din politică mi-am promis că nu mai scriu pe teme de partid … mi-am promis solemn, chiar. Am promis-o soției și prietenilor. Asta, însă, este prea tare s-o scăpăm nemenționată …

Mami, mami, vino repede … Ce-i, măi … Vino să-l vezi pe Bleaga dovleac … Bănuind despre ce-i vorba, tânăra mamă, prietena noastră, ajunge în fața televizorului ca să vadă președintele pedele bolovănind pe sticlă îndemnuri voit mobilizatoare maselor de militanți adunați la Consiliul Director Național pentru a-și configura alegerile. Ce-ai, măi, mami, de ce-i spui așa, își întreabă aproape serioasă copilul de 10 ani … Păi nu vezi ce cap are și cum vorbește, parcă are prune în gură …

Bleaga dovleac … copiii au darul de-a da în lături subiectivismul adulților … câteodată văd prin noi mai bine decât vedem noi înșine. Prin actualul președinte al pedele au văzut la marele fix. Când eram eu puști umbla bancul ăla … care-i culmea nesimțirii … să împingi o babă pe scări și s-o întrebi de ce se grăbește … Așa și tov. Blaga … l-a sabotat din greu pe fostul președinte Boc și după aia i-a reproșat, proletar, rezultatul la alegrile locale … cum, dar cum se poate, dar este inadmisibil, noi la 23 de procente … noi care am făcut și-am dres și-am murit la rivoluțiune … Dar Boc, așa mic și hulit cum era el și disprețuit de marele om de stat Blaga, s-a dus și-a confiscat specatcolul în Cluj, câștigând primăria against all odds … Iar înlocuitorul și-a definitivat captura partidului … și-a pus toți lacheii în funcții de președinți pe la județe, selecționați după cum înjurau mai cu foc la Boc, Udrea sau chiar Băsescu. Îmbătat de marile succese pe tărâm politic interior, că versus adversari din usele răcnea din sub pat, marele om politic perfect etichetat de un copil de 10 ani își asuma sforăitor, întrebat de președinte … Ia zi-i măi Vasile, cum stăm … Domnule președinte, 30 la sută. Cum, măi, Vasile, treizeci, mă?  Domnule președinte, treizeci … dar dacă ne mobilizăm un pic, doar un pic, ne ducem la 33% … Noroc că nu l-a mai întrebat o dată, că Vasile se ducea spre patruzeci, ieșea din scală …

În decembrie, la vot, n-aveau cum să nu iasă toate mizeriile … toate mingicărelile astea oneroase, oameni muncitori în partid dați la o parte pentru a elibera locul … pentru ca să apară tot felul de învârtiți, care mai de care mai tălâmb, care mai de care mai obedient față de mai marele dovleac … Și-au ieșit, fraților … 16% … Iar derdelușul nu a luat sfârșit … orice alegeri parțiale arată un PDL tot mai vlăguit și mai urât de electorat … alegeri parțiale la Slatina, 7 procente …

Dar Bazil … Batman, Batman … candidează, domnule, și-a scos mușchii la aer … îl admonestează pe Băsescu … Președintele spune neadevăruri … președintele distruge și nu construiește … Taci, domnule, că Bazil și-a regăsit curajul, uite, spune lucrurilor pe nume. Da, domnule, Bazil este omul care ne trebuie … uite ce i-a făcut, grobian, doamnei Macovei … Da, mare erou … omul care ne trebuie, da.

Corect, Blaga este omul care ne trebuie dacă vrem ca pedeleul să dispară de pe harta politică a țării. De fapt, să fim serioși … domnul dovleac nu va avea emoții la alegerile din 23 martie. Și-a configurat cum a dorit alegerile … delegații, sala, tot. Câștigă cu peste 60% … are toate organizațiile în mână, mă rog, aproape toate. Soluția corectă, cea a doamnei Macovei, lansată astăzi, va confisca locul trei. De pe locul trei, așa cum se va întâmpla, sper să coaguleze țăndările dreptei, de pe unde s-or fi răspândit … sper să apară oameni noi, să reapară și cei vechi de pe unde-au fost goniți și entuziaști și mai puțin entuziaști și să formeze un nou partid. Așa am avea șansa apariției unei opoziții care să vorbească tare și răspicat și să facă rapid uitate prunele din gura dovleacului …

Una peste alta, îi doresc domnului Blaga să fie confirmat în funcția de președinte al pedele. Îi doresc să-și continue existența de 24 de ore zilnice petrecute la partid. Ce și-a propus, a reușit … după ani de zile în care a fost rezerva de vioară a doua, acum, are partidul lui. Partidul lui, jucăria lui … printre altele a reușit ca lucrările unui congres hotărâtor al opoziției din România să transpară în media în calupuri mai scurte cu 14 secunde decât cele câteva fraze despre sarcină a mezinei președintelui.

Asta-i situația, din păcate. Vremea unor ședințe electrizante la PD și L a trecut … a trecut vremea mesajelor pentru oameni deștepți. Partidul a ajuns o manea. O manea mică, mică. Deh, ce să-i faci, au și dovlecii limitele lor …

 

15 gânduri despre “Dovleacul președinte …

  1. ==In nemernicia mea, ca un caine turbat, am muscat mana care m-a crescut ……..

    .

    .

    .

    .

    .

    About Share Add to

    .

    .

    .

    Uploaded on Nov 15, 2009

    Columna

    Show more

    –––––––––––––––––––––––––––

    All Comments (7)

    Sign in now to post a comment!

    Bull Lea 1 week ago

    ca o manusa i-a venit rolul asta marelui Ilarion Ciobanu . rare au fost personajele jucate cu atata patima in istoria cinematografiei romane . te uiti la Gerula si iti zici : „da , asa trebuie sa fi fost un dac adevarat !” . si oricat unii ar vrea sa o ascunda … nu poti simti decat mandrie .

    Reply ·

    .

    .

    .

    .

    don77frye 4 months ago

    actoria e o arta totusi …

    Reply ·

    .

    .

    .

    .

    in reply to claudias de la oras(Show the comment)

    claudias de la oras 4 months ago

    like like like like………. asta nu e actorie  e arta.

    Reply ·

    .

    .

    .

    .

    HetfieldJames90 1 year ago

    Genial!

    Reply ·

    .

    .

    .

    .

    Chris QT 1 year ago

    dumnezeu sa-i ierte :(

    Reply ·

    .

    .

    .

    .

    frontlineshit 2 years ago

    epic

    Reply ·

    .

    .

    .

    .

    0:26 Machine Gun sound effect #1by MrPs2productionsFeatured 89,618
    28:25 B.D – Brigada Diverse – Replici celebre din filmby Area51RO 29,543 views
    0:44 Secretul lui Nemesis (1985) „Da? Bine…”by moxxinho1 31,128 views
    3:03 Imn dacicby transsylvanus 431,073 views
    1:34 Gheorghe Dinica – De esti suparata.aviby adyyytza 6,418 views
    1:30 Dor de Gheorghe Dinica – La banii tai tu iti permiti sa ai demnitate ? :)))by gociur 66,273 views
    1:18 Gheorghe Dinica – Sunt vagabondul vietii mele (Live)by RememberRomania 196,342 views
    19 videos gheorghe dinicaby DeianiraChris
    3:26 Gheorghe Dinica si Stefan Iordache – Cel mai iubit dintre pamanteni – HQ.mp4by goregoreeu 29,330 views
    8:12 Filmul COLUMNA-Povestea de dragoste daco-romanaby virgiltom 7,587 views

    1:39 Dor de Gheorghe Dinica -Dom` Semaca!! Eu sunt … Lascaricaby gociur 18,389 views
    1:28 Filantropica – Brosuricile Basinoaseby Carnarium 4,583 views
    3:09 Injuraturi din filme romanestiby Paul Cãtunescu 225,399 views
    0:24 Dem Radulescu – Vrei sa te bat?by Margarit Sorin 366,932 views
    7:50 In Puii Mei-Dinica pe Titanic 18 decembrie 2011by ByAlexBoys 84,715 views
    3:04 O scena comica din filmul Crucea de piatraby cvflorin 91,266 views
    8:54 Puși Dinulescu: Bani de dus, bani de-ntors 1 – O dragoste nepotrivităby fadinardro 26,933 views
    1:49 Actiunea Autobuzul – Jean Constantinby Dan Mihail Birjoveanu 174,755 views
    1:41:36 Revansa (1978) Full movieby RememberRomania 239,756 views
    5:15 Batalion Disciplinar [2]by kombatul 402,657 views
    6:28 Dacii (1966) – Decebal vs Severusby a6u5e 261,435 views

    Load more suggestions
    .

    .

    Language: English
    Country: Canada
    Safety: Off

    Help

    About
    Press & Blogs
    Copyright
    Creators & Partners
    Advertising
    Developers
    Terms
    Privacy

    1. Dacă dvs va imaginati ca prin ce-am scris eu la adresa tovarăsului Blaga am muscat vreo mână care m-ar fi hranit, inseamna ca n-am reusit sa transmit nimic … In opinia mea, Blaga n-are nicio legatura cu binele partidului pe care l-a acaparat.

  2. Ehhhh… Chiar nu te inteleg… Te-am intrbat de ce nu ai parasit partidul cand si-a schimbat doctrina in 3 zile penduland ca spanzuratul de-a stanga-dreapta. Si mi-ai spus ca tu te-ai dus la aia pt Base.
    In cheia acestui enunt, practic n-ai nicio treaba cu cine vine la ei, de ce vine sau de ce si-o tine Mojica Macovei de-a dreapta slitului.
    Chiar nu stau sa disec tot ce ai insirat tu (mult prea) emotional in material. Daca nu pricepi ca de ar fi fost atat Boc cu Base’n frunte si cu cine mai vrei tu de-a dreapta lui presedinte al PDlului la ultimele alegeri rezultatul er fi fost acelasi, chiar n-are rost.
    Voi nu vedeti cand lumea nu mai vrea. Ceea ce e destul de rizibil pentru un politician…

    1. Am scris emoțional? Așa pare? Nu te contrazic … chiar dacă sunt out nu mă lasă rece ce se întâmplă. Da, cu doctrina așa a fost, chiar nu m-a interesat pendularea. Era o echipă, eram în ea, asta a fost. Eu am sesizat că lumea nu mai vrea. Și eu sunt în lumea asta, nici eu nu mai vreau. Părerea mea, ca … hm, an innocent bystander, e că partidul ăsta in care am fost si eu ar fi avut o sansa daca toti cei care l-au adus in situatia de azi ar fi facut sapte pasi in spate. Nu e cazul, dupa cum vezi, batman, batman. Asta e. PS. Nu mai sunt politician.

  3. „Nu mai sunt politician.” LOL. De ce? cand va retrageti din partide vi se da repede un Sinerdol si sunteti complet vindecati? 🙂
    „daca toti cei care l-au adus in situatia de azi ar fi facut sapte pasi in spate”. LOL again. Pai primul care l-a adus de capastru in situatia asta este chiar Base. Acum fie nu va mai iubiti, fie o spui sa fie spus, caci nu-mi imaginez ca tu chiar l-ai vrea dus pe asta. Si nici ca ti-ai imagina o situatie in care el chiar ar face toti aia sapte pasi in spate.

  4. ActOfGod :
    Ehhhh…
    Daca nu pricepi ca de ar fi fost atat Boc cu Base’n frunte si cu cine mai vrei tu de-a dreapta lui presedinte al PDlului la ultimele alegeri rezultatul er fi fost acelasi, chiar n-are rost.
    Voi nu vedeti cand lumea nu mai vrea. Ceea ce e destul de rizibil pentru un politician…

    Lumea nu mai vrea ce ❓ … fiindcă oricum nu ştie ce vrea ! Sunt convins că, dacă pe listă trona un rahat uslamist, poporul căcărist tot „l-ar fi votat” ! Efectul de turmă ! Nici măcar vot negativ ! Spălarea creierelor funcţionează zilnic … şi cum populimea decât asta ştie ” să spargă seminte în faţa teveului”, rezultatul este unul concludent ! … Oricum sunt „fericit”când văd că, zi de zi, „doreii”, realizează câtă „mu.ie” au luat pe 9 decembrie ! … la cât de proşti au fost şi sunt! Nu sunt în stare nici măcar să-şi coboare nasul, dar portofelul vorbeşte de la sine. Sună gol ! …iar mâine poimâine o să-i văd încolonaţi în faţa ambasadelor sau consulatelor pentru viză de ieşire din ţară…fiindcă „şenghenu” nu reprezintă obiectiv pentru uniunea soluţii lipsă ! Maica Rasia ne aşteaptă !

    1. Domnule, discuția e mai amplă … Și vă contrazic când spuneți că nu știe ce vrea. Eșantionul de populatie la care va referiti stie exact ce vrea. Vrea totul moca, se vrea angajat la stat de la bunic la nepot, fiecare cu modul lui de-a o freca. Unii sa stea pe facebook, altii sa bea cafele, unii sa se ascunda de sefi si tot asa. Salariul mic, dar cu invirteli, venitul mare … Nici multi angajati de la privati nu sunt departe. Exista si un segment de oameni care livreaza ce trebuie, anagajti onesti, businessuri mai mici sau mai mari care stau in piata, mai si exporta, rezista in tara asta unde nimic nu dureaza, nici legislatie, nici nimic. Din pacate, primul esantion il depaseste numeros pe cel de-al doilea. Simplist vorbind, daca noi, la PDL, n-am avut mari pretentii de la primii, rezonam cu ceilalti si prin mesajele noastre si ale presedintelui oamenii s-au mobilizat si ne-au dat aproape 8 ani la guvernare. Ce s-a intimplat la guvernare e trist. Sunt multe cazurile in care lumea a fost extrem de dezamagita, si pe buna dreptate. Eu insumi sunt dezamagit, in fapt, avind mai multe date decit oamenii neimplicati in politica, sunt scirbit de-a dreptul. Lumea nu mai vrea. Corect, nu mai vrea. Din pacate, cind ma refer la lume, ma refer la electoratul ala care a stat la coada pentru PD, care si-a dorit sa reusim. N-am reusit decit sa ne umplem de ridicol … si unii de bani. Nivelul din politica a fost coborit extrem de jos. Oamenii nu mai vor, asa e. Nu cred ca ne asteapta nici mama Rusie si nici Schengenul nu e o mare tragedie. Si nici macar nu e un esec politic, e unul economic. Cum sa te astepti ca te lasa vestul sa intri in piata lor de orice cind ei sar de 15 procente somaj pe medie? PD ul a stat toti anii astia intr-un singur om, cu bunele si relele lui. Toti am ramas fara benzina si opozitia ar fi utila daca ar fi folosita la redefinire, la reforma si toate cele. Nu e cazul. Regina Blaga a confiscat partidul, va iesi presedinte iar PDL se duce exact la cosul de gunoi … asta daca nu se schimba ceva pina in 23 martie.

    2. Acum, dat link-ul de la nick si peiorativul „uslamist”, imi dau seama ca ai, daca nu o coloratura, macar o simpatie catre o anume directie. Sa-ti fie de bine.
      Ceea ce te face „partizan”. Insa, bine ar fi fost sa fi stiut pana acum ca partizanatul ecraneaza judecata, trecand totul prin filtrul colorat (in cazul tau in portocaliu) al subiectivismului.
      Lasand de-o parte seninatatea si auto-suficienta cu care-i cataloghezi pe opozantii tai fie „dorei” fie „prosti”, am o neclaritate, pe care as fi bucuros daca mi-ai clarifica-o tu: cand „esecele” (antonimul „succesurilor”, evident) aderarii sengenizde in perioada de glorie portocalie nu mai conteneau, ai vazut vreo coada la ambasada Rusiei?
      Altfel, ramane cum am stabilit…

      1. Misto… Raspunsul tau imi aduce aminte de vremea cand ne jucam pe valea portului cu sabii sau mitraliere din lemn, pe baza scenariilor Nicolaesciene. Era un Counterstrike in natura. Ne strangeam 50 – 60 de ciutani de la blocul turn pana pe la blocul A8.

        Hehehe… coada la ambassada rusilor nu am vazut si nici nu este, aparent. Dar ai vazut cum milionarii lumii se ingramadesc la „mama Rusie”? Asta spune multe…

        Promit ca la vara vorbim mai multe pe o terasa la mare…, doar sa iti faci un pic de timp. Ne raman in final amintirile, pozele…

      2. Ei ash ! … simpatie am dar asta nu înseamnă că judecata mi-a fost alterată! Doar și gândul că intr-o bună zi îmi va fi din nou „predată” democrația de către maica Rasia mă situează pe o poziție alarmista !

  5. M-a intrebat unul mai deunazi in ce partid sunt. I-am raspuns ca in nici unul dar, am dreptul de a judeca realitatea asa cum o concep. Mai clar, fiecare percepe diferit realitatea. este vorba despre pozitie, educatie, ritm de viata, etc. Revenind la intrebarea amicului, l-am intrebat de ce se gandeste ca as fi partizan, la care mi-a spus ca se vede clar ca as fi de partea lui Base. Si ce daca am raspuns… Am fost de partea lui Ponta cand a pus problema Steagului sasesc, de partea Blodei cand a investit in partiile brasovene, si tot asa… I-am spus ca spre deosebire de el, partizan, care se afla de partea „dreptatii” actuale (asa vede el realitatea), este in acelasi timp si de partea prostiei dar de data asta, fara a putea critica, riposta.
    Mai rau, el, partizanul, este asmutit impotriva multor care au fost in diverse functii pedeliste, de catre cei care au impresia ca au de platit ceva… Cine sufera in final? Tu Laure ai fost o victima al acestor lupte de culise pentru nu stiu ce sfera de influienta.
    Ma intreba un bogatan din state cum e cu plagiatul lui Ponta, apoi cum e cu vanzarea flotei. I-am raspuns ca e pura jurnalistica la mijloc, doar cei ce au acces la dosare stiu adevarul.
    Lumea ne stie dupa istoriile cele negativiste, Ceausescu, Nadia Comaneci, Hagi, Tiriac, Popescu si cam atat. In rest, jocuri de putere…
    Ti-as scrie mai multe dar prefer sa le vorbim un pic pe la vara cand ma intorc… In rest multa bafta si noroc si sanatate.

  6. Daca Mircea si Basel nu-s aceeasi persoana, raspunsul meu era pentru Basel.
    @Proprietarul blogului: „PD ul a stat toti anii astia intr-un singur om, cu bunele si relele lui”. Posibil sa ai dreptate. Dar n-am crezut niciodata in figuri mesianice, in inexistenta vietii dupa un anume personaj. N-am crezut ca daca Iliescu nu aparea soarele nu rasarea. N-am crezut ca Germania putea fi condusa doar prin „viziuni geniale”, alea de-l vizitau pe Hitler. N-am crezut ca un sistem precum PCUS n-ar fi functionat daca Stalin nu ar fi fost „generalisimul tatuc al popoarelor”.
    Istoria ne arata ca orice figura d-asta sfarseste prin a-si impinge tara in marasm.
    De la GingisHan la Gaddafi.

Lasă un răspuns

