Alegeri în unșpe puncte …

1. Subsemnatul, Mironescu Laurențiu, sunt domiciliat cu nevastă și Ozzie în Eforie Sud, județul Constanța, echivalent colegiul 3 Senat + 6 Cameră;

2. După aproape zece ani de PD, din ianuarie 2011 nu mai sunt înmatriculat politic pe motiv de demnitate publică. Că ulterior am fost și reținut pe o manglă a denea este bașca …

3. Nu mai am nicio ambiție politică sau vreo dorință de a mă implica în vreo construcție politică, oricare ar fi aceasta;

4. Am fost fanul Președintelui României. Mărturisesc smerit, nu-mi dau seama dacă mai sunt. Cu toate dezamăgirile, nu-i pot dori răul și mă bucur când (mai) vorbește cum o făcea odată …

5. Organizația PDL Constanța a fost confiscată de un impostor;

6. Organizația PDL la nivel național a fost confiscată. Prefer să nu mă exprim în scris pe subiectul celor care au confiscat-o pentru că sunt sigur că nu pot s-o fac decent …

7. Citeam un comment de-al lui Sever Voinescu care spune că face parte dintre alegătorii fericiți pentru că are cu cine să voteze … Și eu fac parte dintre alegătorii fericiți … Pentru că am convingerea că singura scăpare pentru acest partid în care am crescut și în care am crezut este să nu sară de douăj’ la sută … pentru că am convingerea că din prezentul Birou Permanent Național trebuie păstrată poate mocheta, iar restul să dispară pentru vreo 10 ani, așa, cât să se prescrie toate mizeriile pe care le-au făcut … pentru că nu cred în vreun gram de onoare al actualei conduceri care să plece după alegeri, auto-sancționându-se … pentru că pe colegiul unde votez ARD-ul a montat doi maimuțoi care au făcut absolut orice ca să nu care cumva să iasă în evidență … Pentru modul mizerabil în care și-au bătut joc de Magda Stavrositu … Pentru toate astea, și nu numai, fac parte dintre alegătorii fericiți, da …

8. Voi vota fericit cu USL-ul … îmi voi căra, la vot, fericit, nefericita soție, că ea nu vrea să voteze deloc … și voi veghea ca un uliu să voteze cu USL. Fericit îmi voi căra la vot prietenii scârbiți de politică și voi fi, pentru o zi, cel mai harnic agent electoral al USL-ului. Fericit îl voi duce la vot pe nea Ioniță, vecinul meu de 83 de ani și fericit îi voi asculta amintirile pe care le-am mai ascultat de vreo 460 de ori … numai să voteze cu USL-ul … bun, să fim serioși, nea Ioniță cred că îi votează oricum, da’ puțină vigilență nu strică …

9. N-am speranța că ăștia de la USL vor fi mai buni. Au toate șansele să nu fie mai răi … Construcții gen Videanu sau Blaga premier au darul de a mă azvârli în aprigă depresie. Strategia economică pe care au elaborat-o într-un nor de procente și scutiri de impozite și creșteri de nu știu ce mi se pare un document de o idioțenie absolută …

10. Citeam de Herta Muller că spunea de cei de la USL că sunt staliniști. E foarte posibil să aibă dreptate. Încă nu am găsit categoria politică istorică unde ar fi nimerit de arondat partidul din care am făcut parte … mă mai gândesc …

11. Rămâne cum am stabilit, da? Votez USL-ul. Punct.

 

20 de gânduri despre “Alegeri în unșpe puncte …

  1. Pana la punctul 7 te-am inteles perfect si-ti dau dreptate. De la punctul 7 incolo nu vad decat o dorinta inversunata de razbunare fata de cei ce te-au deceptionat si parca n-as vedea asta ca o solutie. Ma rog, fiecare cu optiunea lui, eu chiar nu incerc sa influentez pe nimeni, nici macar pe nevasta-mea, care, ca si sotia ta, a jurat ca nu se duce la vot de data asta. Si iarasi nu inteleg de ce atunci cand vrei ca un partid sa aiba un scor cat mai mic, dai votul celor care stii sigur ca te vor deceptiona. Exista poate si partide mai mici sau candidati independenti care merita sa li se acorde o sansa. Oare asa suntem noi facuti? Sa-i vedem doar pe cei asa-zisi puternici? De-aia pustimea de azi isi alege crema dupa numarul de CP de la bolidul cumparat de parintele-i bugetar, dar care „se descurca”? Poate macar la alegerile astea ar trebui sa aratam ca nu suntem asa de superficiali. Parerea mea.

    1. Partidele mici inscrise in cursa asta de acum sunt fix pix. Nu exista ca varianta. Variantele sunt exact doua. Cu PDL-ul de azi nu mai pot vota. Mi-e greata cind ii vad liderii. Ii cunosc, stimate domn. In engleza este un cuvânt care-i descrie … hollow. Permite-mi sa nu elaborez. Iar sprijinul meu fizic si … energetic, daca vrei, pentru USL este motivat asa: In PDL exista un strat de oameni foarte okay, obturat de figurile astea triste care fac pe conducatorii acum. Oamenii astia trebuie sa preia o structura din care blagapredavideanuudreasulfinica sa fie extrasi de votul popular de duminica. Pozitionarea mea de partea USL-ului este valabila doar pentru 9 decembrie si este ajutata de faptul ca ambii beneficiari ai votului sunt niste oameni decenti. Chiar si asa, de pe 10 decembrie, o luam de la capat … ei cu ale lor si eu impotriva lor.

  2. ferice de tine. eu nu am cu cine vota la senat.
    pe chiru nu-l votez, pe stavrositu nici atat, iar pe banias nu ma lasa inima. daca pe primii doi nu-i ”halesc” politic, pe banias nu-l inghit ca om. ma rog, pseudo-one.
    este pentru prima oara de cand ma stiu cand o sa-mi stric votul.
    la camera merg pe ceea ce intuiesti.

  3. ba mint. prima oara cand mi-am stricat votul a fost exact prima oara cand am fost la vot.
    pe buetinul ala de vot comunist am scris o ditamai mascara.
    si uite-ma, arc peste timp, stricand iar votul.
    chiar a meritat?!

    1. Eu n-am apucat să votez pe vremea lui Ceașcă. Am dat un soi de vot în 15 noiembrie 1987, la referendumul pentru reducerea cheltuielilor militare cu 5% … Votul nu era secret, nu existau cabine de vot. S-a votat la prima oră, pe o masă scoasă în holul facultății de navigație. Semnam în dreptul coloanei cu DA. Peste cea cu NU era o riglă de plastic. Din momentul ăla ne-au fost reduse soldele și norma de hrană. În aceeasi zi s-a răsculat lumea la Brașov. Asta a fost votul meu in comunism.

  4. Eu am prins o votare in clasa a 12-a, in primavara lui 85 daca nu ma insel. Erau 2 candidati pentru reprezentarea in M.A.N. Cum de unul dintre ei auzisem, l-am votat. Era Dumitru Radu Popescu, ala cu „Mari sub pustiuri”, daca va mai amintiti de manualul de romana de a 8-a.
    Cat priveste cheltuielile militare, eu as vota si acum reducerea cu 5% sau chiar mai mult, cand vad cat de nesimtite sunt pensiile unora care, in afara de faptul ca au mancat si s-au imbracat gratis toata viata, au mai si iesit la pensie la 40 de ani si cu ce pensii….

    1. Ha … Mda, taica-meu a navigat din 1965 pina in 1986, a stat 7 ani reprezentantul Ministerului Transporturilor in Turcia, a fost 5 ani director de companie de navigatie, iar cind a iesit la pensie avea mai putin ca un maistru militar … Despre ce vorbim …

  5. din ce an a navigat Taica-tau 1965?Poate pe lacul Herastrau cu barca si cu julieta in barca,probabil .Mai Pulica ,Tuchi a intrat direct la institut prin intermediul lui…?Intreaba-l pe pe bunicul tau nea Mitica poate o sa-ti spuna el cum a aranjat manevra ca era un mare membru de partid si acrivist al PCR -ului.pe timpul lui Ceasca.Apropo el era maistru ferar betonist si a construit podul din KM.4-5.Apropo treaba asta cu pensia,ce pensie mai are nevoie dupa ce a facut bani multi dupa bufurile cu zigari,blugi,carpete(fuga din sarai),sgirci etc.?hai sa o lasam in gard treaba asta ,ca nu tine.Vrei sa spui ca Tuchi,T.basescu,M.Basescu si mult cei de pe lista au fost cinstiti?Tot ceiace ai mostenit tu ,este o avere facuta numai din trafic de tigari,blugi,carpete

    1. Amice, uite ce e … Esti foarte curajos, ascuns dupa adrese de mail de cretin, asa, cum trimiti tu mesaje de handicapat frustrat. Ce viteaz esti, cum imi spurci tu parintii, imi pomenesti de bunicul meu mort de aproape 20 de ani. Ce grija ai tu de mostenirea mea … Sunt curios, ce sut in cur ti-ai luat tu de la taica-meu de esti asa veninos … Ai grija, tehnologia asta are si ea limitele ei. Nu e bine, domnu’ imigrant … nu e bine.

    2. @ Laurențiu – Eu nu înțeleg cum îi permiți acestui semianalfabet și semidoct să mai scrie pe blogul tău.
      @ USA – Deși cred că ești mai bătrân ca mine, am să-ți spun tu, că nu meriți niciun respect. Dar cum îți permiți să vorbești așa despre cineva? Cred că ai fost tare chinuit la viața ta, așa cum chinui tu limba română. E corect, pe un blog își pot spune mulți părerile, iar unele pot să nu-i convină posesorului, dar asta nu înseamnă că poți să fii grobian și celelalte epitete de mai sus. Mă scuzi, cam multe cuvinte grele. Dar le găsești pe dexonline.

  6. @ USA-de biserica

    Maestre, nu cumva esti „Gamela”,ala ce da ,cu polonicul din gamela pe la P II la Rosioru ? Cu state de plata consistente la „Colonade”,si care cind a ajuns in SUA a inceput sa scuipe in stinga si in dreapta ,…povesti marinaresti cu furtuni de gradul 7 la Cotu Pisicii si mecanica maritima „de cazan” de ciorba ? Cine era CLC cind ai fugit ? Ianache cumva ?Arnautu,…stii tu ce si cum ! De la Casa de Cultura. Vezi ca Nelu Rosioru (fratele celui de la PII) traieste inca, pe undeva pe la Far,iar Daniel Dumitrascu (la Dacia) este fost coleg de-al meu,de ajuns sa-l sun,…si-ti va spune el citeva de bine ! Iti amintesti faza cu „Funai-ul” ascuns in sacul de fasole, nu ? Daca te-a lasat memoria, iti amintesc astia,…dar evita sa apari prin tara, ca au patit-o rau din cauza ta,si tare ma tem ca ramii fara sorici. Este si sezonul piftiilor, asa ca,…stai linistit !
    Ce stii tu despre Tuchi ?! Legendele metropolitane care le debitai la Colonade ? Macar ai facut ceva avere pe salariul de „ciripitor” ? S-a dus saracul nea Costica Opincaru, ca te facea cu ou si cu otet, ca la el ,…la Calarasi ! Dupa cum vezi , inca se mai cunosc faptele tale de vitejie hombre, si stii bine ca marinarii,…nu iarta !

    @ laurentiu -Inutil sa porti un dialog cu individul. Stii tu,…”Radio Sant”,efectul pastirnacului in ciorba de icre negre,tocitura de fazan cu arome duhovnice,…chestii din astea ! P.S. Sarutari de miini doamnei ! Razboinica , nu gluma !

  7. Si golania are reguli: ne porcaim intre noi, lasand genitorii acolo unde sunt.
    Ma pot lega de tine ca ai avut un acces facil si accelerat datorita lui Tuchi, dar nicidecum de Tuchi.
    On the other hand, as face exact acelasi lucru pentru copilul meu daca s-ar ivi ocazia.

  8. Pacat? Nicidecum. Ce pot regreta legat de o persoana a carei unica dorinta este sa fie parlamentar?
    C-o fi din dreapta ARDului, ca o fi de la pelagra DeDista, nu conteaza. Un om cu un obiectiv unic: „sa fiu parlamentar”.

    Un soi de Chiru cu fusta, pastrand proportiile.

Lasă un răspuns

