Imaginara barieră ministerială

Sunt un om care vine din lumea cifrelor și am proprietatea cuvintelor … Ecaterina „Abramburique” Andronescu. Bun așa … Eu mă gândeam că dacă vine din lumea cifrelor are proprietatea numerelor. Okay. Revenim. De unde statementul ăsta viguros al doamnei ministru?

Au descoperit secretul lui Polichinelle … La anumite universități se fură, tovarăși … Rectorul de la Bioterra, profesori etc au fost duși pentru declarații, acuzați de corupție fiind. Cică luau șpagă să dea note mai mari … vai, ce chestie … și eu care credeam că luau șpagă să treacă studenți care nici nu vin pe la facultate, să transforme în absolvenți oameni care nu știu ce facultate frecventează, să organizeze admiteri sau absolviri fără legătura cu performanța academică …

Doamna ministru își asumă, că e venită din lumea cifrelor, atitudinea tranșantă, categorică împotriva corupției … Trebuie să vă aduceți aminte, spunea dumneaei, cum și-n 2001 a desființat multe universități … Mărturisesc smerit, eu nu îmi aduc aminte de skandembergul abramburicesc anti școli sub standard … Ce îmi aduc aminte sunt cifrele bacalaureatului dat aproape pe bune … județe cu 15 % promovabilitate, pe țară sub jumătate … toate astea decontează o bună parte a lipsei de strategie pe care a dezvoltat-o și domnia sa în mult prea mulți ani de mandat în fruntea școlii românești …

Stimată doamnă, sunt universități la care există tarif informal pentru examene, pentru restanțe, pentru absențe, pentru licență … Admiterea la unele universități nu este posibilă fără a parcurge o buclă de meditații organizate taman de cei care ajung să organizeze admiterea. Masterate, doctorate fără număr … În Constanța, în afară de frizerul meu, cred că n-a scăpat o cunoștință de-a mea fără masterat … în fiecare an absolvă sute de masteri în management portuar … acced la masterat absolvenți de farmacie, de filologie, de filozofie … Iar dizertațiile sunt lipsite de absolut orice virtute de cercetare … platitudini inutile, maculatură, de cele mai multe ori transmisibilă de la o generație la alta de absolvenți de programe academice. De fapt, tot efortul academic … mă rog, așa zis academic … este canalizat spre a mulge lumea de bani și nu de a se constitui într-un argument pentru angajare …

Iar acum, ce s-o fi întâmplat? Cum de a supurat into the open acest aspect care convine tuturor … Studenților că nu învață și absolvă, profesorilor care iau bani bine mersi, secretarelor care recoltează clienții, palierului orizontal care beneficiază de gogoașa academică … Toată lumea e mulțumită, care o fi fost nătărău’ care a deraiat locomotiva de sistem? Mare rușine …

Eu provin din lumea cifrelor și din lumea literelor și am proprietatea statisticilor și a concluziilor. Plecând de la statistici mă aventurez să elaborez un îndemn proletar … dați-le foc. Cu extrem de rare excepții, facultățile private sunt fabrici de analfabeți. E nevoie de redesenarea întregului sistem academic din România. Avem puțini studenți, zice Europa … Om avea, da’ nu asta-i baiul … avem prea mulți față de rezerva intelectuală la care a ajuns națiunea. Impostori care beneficiază de un sistem relaxat și lacom. Iar tragedia se întâmplă as we speak … impostorii sunt în funcții, în politică, în sănătate, în justiție, în presă, la catedră … deja traseul facil prin care au ajuns deținători de diplomă ne afectează viața. Iar pe parcursul acestui traseu n-am observat nicio doamnă ministru care să pună vreo barieră. Ba dimpotrivă.

8 gânduri despre “Imaginara barieră ministerială

  1. Io tot iti zic ca te mananca’n… dosar, tu o tii langa.
    Pai bine, bre, se cade sa te iei de competentele tuturor absolventilor de UC Dimitrie Cantemir (sau „Dimitre, te cam miri”), foarte dovedite din pozitia de ministreasa cu super-buget?
    Sau de escaladator de bacalaureat (spun „escaladator” pentru ca la cum vorbea, sigur il sarise, altfel il pica), dar degraba rezolvator de doua facultati simultan si – evident, traseu previzibil – ministru responsibil cu branconatul (atata timp cat cuvantul nu exista, inseamna ca era responsabil cu nimic; LOL) si – oroarea asta ti-o mai amintesti?! – sef al tau.

    Da’ tu da-i cu Abramburica, ca astialalti iti fura colegi. 😉

      1. D-aia nu esti credibil. Pentru ca „nu reusesti sa te abtii” intr-o singura directie. Da’ taci ca rusinea’n iarba in cealalta directie.

      2. Eu am comentat despre madam Abramburica pentru ca e in functie si e fix depasita ca ministru. Ca sa nu ma abtin intr-o singura directie … Singurul ministru cu sens in cap a fost Miclea. Si caracter. cind nu i s-au dat fonduri cit scria-n lege, s-a ridicat si a plecat. Restul … Ocupanti fraudulos ai scaunului. Cit despre domnii ajunsi posesori de doctorate si masterate si catedre la care predau ce n-au stiut niciodata … Hm, ai dreptate. Si sunt peste tot, la toate partidele. Iar scurtatura le-a fost furnizata de intreg mediul academic … Care s-a predat fara niciun foc, a oferit doctoratele si catedrele si restul medaliilor … Asta e.

  2. ActOfGod
    septembrie 27th, 2012
    Da’ tu da-i cu Abramburica, ca astialalti iti fura colegi.
    Lume rea dle Comandant ce stie ei ……..doar sa dea cu gura……
    Dar pe bune mai sunteti membru PDL ??
    Macar colegu de suferinta Banias si-a luat jucariile si a plecat din PDL .
    Parca va vad din nou in partidul lui MRU.
    SUCCESURI la BRANCONAT voturi.

    1. Nu mai sunt membru PDL din ianuarie 2011, de când am ajuns la MAI. Si … ca sa fiu sincer, nu prea am avut eu treaba cu partidul, eu am avut treaba cu presedintele. Nu mai are rost sa discutam de vreo eventuala implicare politica a mea, in PDL sau altundeva. PDL-ul de azi este o caricatura de partid. Ce se intimpla la Constanta mi se pare un splendid caraghioslic … Cred ca mi-a fost suficienta leapsa pe care am luat-o … si ce sa caut eu la MRU, unde exista filtrul anticoruptiei and shit … Ajunge.

Lasă un răspuns

