Neapărați …

Băi, frate … m-am simțit super limitat necunoscând exemplarul care s-a măritat în w/end. Vin de la muncă, îmi scot pantofii, dau drumul la tv … jale, Delia a intrat în lift. Și Răzvan … Rămân nedumerit … Cine-i Delia? Răzvan a intrat în Delia sau în lift și el? Delia și Răzvan stau într-un apartament de lux … Mamă, dar ce veste, dar ce veste. Cred că ăștia stau în singurul apartament de lux din galaxie … Și totuși … Cine-i Delia?

Pun Mac-ul să caute pe Delia … cântăreață. Acum îmi aduc aminte de ea … Acu’ vreo câțiva ani, strângeam tineretu’ democrat la o ședință dansantă, într-un club razna, nu mai știu … chemaserăm noi Paraziții, parcă … de, eram în campanie și revoluționari … lucrurile trebuiau schimbate, că nu se mai putea … s-au schimbat într-un final, odată cu mine care din deputat am ajuns lache … În fine, pân’ să intre supărații ăia … deci până la șou, intră val vârtej o chestie puțin mai înaltă ca noptiera, destul de curbată-n picioare, cu pretenții că ar trebui recunoscută. N-a fost. A plecat … Acum dau de ea în sufrageria mea. Stă într-un apartament de lux. A, dar asta este chiar senzațional … Dau pe youtube … i-auzi, se exprimă chiar și live. Uite, a cântat la Fetești, la Drobeta Turnu Severin … Ia uite-o și cu Florin Salam … Bun, bun. Își merită locul la știri … cu prisosință.

Mă întreb dacă oamenii ăștia care fac playlist-ul la televiziuni realizează în ce penibil ne coboară … ce tembeloizi creează … ce profil de telespectator au fabricat … ce așteptări îi formează românului ăla care belește ochii-n televizor … Nasol. Iar rezultatele acestui proces continuu de sabotaj intelectual îl vezi esprimându-se pregnant … Am intrat aseară într-un bar, cu înc-o familie eram, să mănânce fetele o prăjitură … Numai adolescenți, eu cu Adriana eram singurii nefumători din stabiliment. Fete de 15 – 16 ani, date cu structurat pe față … măcar 3, 4 siliconate deși minore … îmbrăcate fără absolut nicio noimă … cizme, platforme cu toc de doișpe … cu absolut orice ca să nu se simtă comod … false, vorbind tare cu am decât-uri și profu’ care l-am avut … Azi, la deschiderea anului școlar, cam la fel … șifonieru’ căzut pe ele, arătând ca pațachinele … niște mici Delii … despre ce vorbim aici … ia uite ce zice-o idioată la teveu, în prime time  … e prima zi de școală … nu trebie să fim neapărați în uniformă … Așa, așa. Neapărați … Suntem neapărați de tine și de ăi ca tine, cretină mică ce ești …

Și cred că e doar începutul …

6 gânduri despre “Neapărați …

  1. Lasa, bre. Ajunge euro-parlamentar. Hai, succesuri… 🙂

    P.S. Ai grija cu subiecte d-astea. Cine stie pe cine mai superi si afli si ca ai coordonat si vama din vest. 😉

      1. Intr-un anume sens, chiar e de ras. Dar, pentru tine, un râs mânzesc. Printre dinti. Asa cum a fost si pentru noi.

  2. M-am uitat si eu la televizor la mama. Trei minute. Fara sonor, sa nu ma deranjeze mixtura de romana-engleza de balta care a ajuns limba noastra…
    Dupa aia m-am dus sa ma plimb pe strada prin Constanta. Mai bine vad catei vagabonzi decat sa ma uit la patzachinele de la stiri.

Lasă un răspuns

