Rechizitoriu. Explicații …

Am fost deputat PD de Constanța, în perioada 2004 – 2008. În noiembrie 2008 am pierdut alegerile și am intrat în moarte politică … m-am reîntors la postul de la centrul de perfecționare al marinei încercând să respir normal … politic, eram membru în biroul municipal, adică nimic …

În 2010 s-au întâmplat alegeri în organizația municipală. Ca la orice alegeri sau manifestări de partid, cheltuielile ocazionate de organizare se acoperă de cei aflați în conducere, în birou, fiecare asumându-și o parte din costuri. Mie mi-au revenit 8000 lei, parte din organizarea a două mese cu membrii partidului participanți la alegeri, circa 500 de persoane … Pentru acoperirea contribuției am acceptat ajutorul unor prieteni și rude.

Alegerile în organizația municipală s-au ținut și n-au fost validate. În 31 iulie 2010 s-au ținut alegeri și la județ, cu circ și alea. Organizația municipală a intrat într-un interimat care a durat aproape 2 ani, până în primăvara lui 2012 …

În ianuarie 2011 sunt numit secretar general al Ministerului Administrației și Internelor cu misiune declarată de a reforma instituția.

În 23 mai 2011 sunt arestat pentru 30 de zile.

Acuzațiile

Cică în calitate de președinte al organizației municipale PDL Constanța (nu eram) am pretins 8000 de lei de la domnul Pilcă (finul familiei, adică) … În schimbul acestei sume, eu aș fi intervenit la ministrul Boagiu (doamna Boagiu avea să devină ministru peste vreo 3 luni) ca acesta să fie numit ca director general al Portului Constanța (lucru imposibil, în lumea reală. Directorii se numesc de miniștri, care pot ține sau nu cont de recomandarea organizațiilor județene. De regulă nu țin cont…) Toate aceste fapte abominabile le-aș fi făcut de pe palierul politic al unui Grup Infracțional Organizat, co-locatar al palierului fiind senatorul Banias, autorul anulării alegerilor la municipiu și județ din 2010, persoană care s-a împotrivit numirii mele la MAI, inamic declarat al meu, persoană cu care nu am schimbat o vorbă din decembrie 2009.

Minciuni, minciuni …

Persoana care poartă titulatura de procuror a mințit cu o abnegație demnă de o cauză bună … nu eram președinte de partid, nu am primit nicio mită, contribuția finului a plecat direct la restaurant și a constat din vin, apă minerală și-un tort … Doamna Boagiu n-avea să ajungă ministru decât după un trimestru și n-am văzut-o și nici n-am apucat să vorbesc cu domnia sa. Orice colaborare politică/comunicare a fost întreruptă din decembrie 2009.

Telefonul meu a fost ascultat exact 17 zile … timp în care nu s-a relevat nicio convorbire suspectă de corupție interplanetară, stenogramele prezente în materialul de urmărire penală și nu în rechizitoriu, că erau prea caraghioase, limitându-se la 4 sms-uri cu ministrul de interne și alte 12 convorbiri în interes de serviciu. Persoana care poartă titulatura de procuror a prezentat instanței ca și cum mi-aș fi folosit influența de secretar general la MAI din 2011, în contextul scenariului imaginat de el cu un an înainte, în 2010.

Unde suntem azi …

În ianuarie 2012 mi s-a prezentat materialul de urmărire penală. Nu m-a lămurit. Aceleași inepții de care v-am spus, minciuni și interpretări. Din material reiese că lucrarea a fost făcută în grabă … domnii urmăreau grupul din 2010. Eu, cel verificat în ianuarie și februarie de 6 instituții implicate în securitatea națională a României, am fost achiziție de ultim moment, 17 zile înainte …

În februarie, memoriul adresat autorităților relevante ajunge, prin ricoșeu, la CSM care ne anunță prin adresă scrisă, că pe aspectele semnalate împotriva celor care au elaborat lucrarea, s-a sesizat inspecția judiciară pe lângă plenul CSM.

În aprile ajungem și în judecată … au dispărut convorbirile din perioada de urmărire, așa irelevante, nu sprijineau epifania persoanei care poartă titulatura de procuror. Nu mai sunt acuzat de mită … era chiar prea caraghios.

Din  rechizitoriu reiese că aș fi traficat o influență pe care n-o aveam, dar l-am mințit cu mare abilitate pe domnul Pilcă, finul familiei noastre, cu care mă cunosc de 33 de ani … cu mare abilitate …

În august 2012 primim o adresă prin care suntem anunțați că am primit un NUP pe alt dosar în care fusesem acuzat de trafic de influență din calitate de secretar general în MAI. Traficul l-aș fi derulat în decembrie 2010 când nu eram nici măcar informat că voi fi numit în funcție, iar domnii la care l-aș fi derulat au executat o delațiune la peste 7 luni de la momentul cu pricina. Procuroarea a sesizat minciuna și a dat NUP. Lucrarea? Parcă am mai văzut-o undeva … Trafic de influență în virtutea unei funcții pe care n-o aveam.

În concluzie …

Rechizitoriul îl găsiți în postarea din 15 septembrie pe acest blog …

Buna mea intenție de a mă implica într-o muncă titanică, în echipa care a demarat niște proiecte pentru a eficientiza mamutul ăsta care este MAI, a dat roadele pe care le citiți aici … Sistemul te rezolvă, într-un fel sau altul  … N-o rezolvau cu grupul organizat, o rezolvau cu traficul următor de influență. N-o rezolvau cu asta, mai inventau ceva … Cine? Eh … Asta tare-s curios. Bănuiesc că se va afla, într-un final. Până atunci, ne distrăm cu interviuri televizate date de Sf. Gheorghe călare pe bidiviul împotriva corupției care ne spune cum e cu deneaua pe care a condus-o și-o conduce încă, așteptăm  pe 28  sala de judecată, așteptăm, poate, vreun alt dosar deschis pe altă invenție …

Până la această dată, nu am primit răspuns de la CSM.

Asta e.

 

 

 

 

Publicat în DNA

4 gânduri despre “Rechizitoriu. Explicații …

Lasă un răspuns

