La vache qui rit … partea a II-a

Azi m-am convins că am față de idiot. Pe bune, chiar nu glumesc. Mă sună nevasta parcată în ză hospital … au venit analizele. Leucocitele treișpe mii … nota redacției – de la douăjdoo … adică din varză, aproape normale … Îmi dă drumul acasă. Hai … Ce să facem, hai, dacă a zis stăpânirea … mă gândesc: las’ că te faci tu bine, să vezi ce pârleală îmi scot … până atunci, dau din coadă … Mă sui în mașina ei și bice spre ză hospital. Găsesc un’să pun mașina, noroc cu parcarea aia nouă, supraetajată … și intru în spital … pe la urgență, elegant, fac o voltă și las în pupa badigarzii și, ca de obicei, mă eternizez la lift. Eu și cu o tanti, tot infirmieră, probabil. Înțepată, cum sunt toate pe aici. Plină de aur. Eu în stânga ei, ea în dreapta mea. Odată o văd că se întoarce spre mine și ce-mi spune: închide și tu ușa aia că e curent … Am zis că fac implozie … nu reiau decât pe scurt ce-am trăit zilele astea pe aici … mizerie, medicamente lipsă, căldură, vaci înțepate, badigarzi idioți, timp pierdut, nervi pierduți … Am revăzut toate astea cu ochii minții într-o secundă … Nu știu ce resort intern de civilizație n-a pocnit, împiedicându-mă să îi trag un șut în fundul scrobit. M-am limitat s-o întreb politicos, cum își permite, neuitând să menționez eventualitatea de a fi tâmpită … N-a răspuns. Păcat, pocnea resortul …

Ajung un pachet de nervi la nevastă, aducându-i la cunoștință că are un soț cu față de idiot, care cere ordine de la toate cretinele pământului … lucru care a făcut-o pe doamna soție să râdă până să-i crească leucocitele la loc … spre norocul nostru, n-au crescut și-am putut să dăm mola tot și să punem pe drum spre casă.

One more thing … lumea vorbește în fel și chip … cel mai bun medicament când te îmbolnăvești în Constanța este biletul de tren … sau, bani pentru injecții, bani pentru cearceafuri, bani pentru nu știu ce. Or fi fost, nu zic nu, s-or fi întâmplat. Nouă, nu. NU. Așa că … atitudinea doamnelor de pe sus mi-au resetat nivelul exploziv al dispoziției bulversate de vaci, c-așa-i de când lumea … pân’ la Dumnezeu te mânăncă vacile …

3 gânduri despre “La vache qui rit … partea a II-a

  1. Eu am avut in incident asemanator acum 2-3 ani, dar am reactionat mai violent pt ca o aveam pe fiica mea in brate sangerand si i-am aplicat unei vaci pline de aur un picior in cap (mainile le aveam ocupate). A chemat „badigarzii” si s-a terminat rapid cu un ne scuzati dom’ profesor. Atunci am realizat ca totusi meseria de prof are si avantaje: te scuteste uneori de evacuare pe sus din spital.

  2. Pai tocmai asta e duma: m-au recunoscut ei (erau studenti la Ovidius sa Inginerie).
    Ce este aiurea ca nu avem un spital de urgenta privat ce poate face fata la orice caz.

Lasă un răspuns

