Capăt de drum … ei, aș …

Am scris postul de aseară în exact 25 de minute. Mă grăbeam să ajung la Litoral TV care este în megalopolisul Năvodari, adică peste Constanța + Mamaia de mine. Cred că a ieșit mai amărât decât mine, chiar … Am primit multe mesaje de la prieteni cu păreri de rău. Vă mulțumesc.

Ce-i drept … mă încearcă păreri de rău pe subiect și … o oarecare nostalgie, așa. Pe de altă parte să nu dramatizăm … Și ca să vedeți cum stă treaba, de fapt, am să-mi permit să fac o analogie plecând de la un schimb de replici din The Good Shepard, cu Matt Damon. Damon era păstorul, agent CIA, iar conlocutorul, mafiot. Perioada? Cel de-al doilea război mondial. Americanii își pregăteau debarcarea în Sicilia uzând de orice mijloace, inclusiv comunicare cu Mafia. Dialogul era deschiderea, mafiotul, Joseph Palmi, încercând să-l pună pe Damon în postura de-a recunoaște absența istoriei, tradițiilor și valorilor americanilor … adică de ce v-am ajuta, băi, pârliților …

Joseph Palmi: Let me ask you something… we Italians, we got our families, and we got the church; the Irish, they have the homeland, Jews their tradition; even the niggers, they got their music. What about you people, Mr. Wilson, what do you have?

Edward Wilson: The United States of America. The rest of you are just visiting.

Așa și eu … Ce am? … Exact ce-am în cap. Posesorii de pedigree? Just visiting …

Lasă un răspuns

