Ultimul corupt din România …

Nu de mult, mă sună fii-mea … Băi, ai văzut Ultimul corupt din România, de Sergiu Nicolaescu? Nu, spun … Du-te, să te recunoști acolo … De ce, fată? Așa … că e povestea ta. Cum, în țara asta în care toată lumea fură, ăla nevinovat a căzut de fazan …

Nu-i refuz copilului meu mai nimic … dar la Ultimul corupt nu m-am dus. De ce m-aș duce? Să văd cum am căzut de fazan? Nu e amuzant, suficient că, în virtutea unor funcții care le oferă niște puteri nemeritate, ni s-au căcat în cap niște nene. În fine … dă-i în mă-sa acum … discutăm cu domnii peste câțiva ani, bănuiesc. Aștept să se copieze întregul rechizitoriu, să postez aici inepțiile opintite care se referă la mine și să ne distrăm cu Pic și Poc, cei mai dobitoci din bloc …

Vreau să vă mulțumesc încă o dată pentru sprijinul pe care l-am simțit, constant, din partea multora. Vă mulțumesc pentru mesajele de dinainte, din timpul și de după emisiune, pentru sms-uri, pentru rating-ul emisiunii lui Victor Ciutacu. Vă mulțumesc tuturor celor care văzând sau auzind ce mi se întâmplă mie, v-ați pus, măcar o dată, întrebarea dacă asta este țara în care v-ați dorit să trăiți …

Publicat în DNA

Lasă un răspuns

