Dosarul din duș …

Dom’le … aveam un coleg în școală … nu-i spun numele, dar colegii mei dacă citesc vor ști despre cine-i vorba … șef de promoție … și era, frate, șef de promoție la toate … când intra la duș, ieșeam toți scheunând … băiat gospodar, nu glumă …

Același gen de sentiment de inferioritate l-am avut eu azi, văzând acuzele aduse mahărilor din fotbal … transferuri, statul păgubit cu o sumă estimată la chiunșpe milioane, cluburile devalizate, tragedie … oameni periculoși, mafioți, ce să zic … averile puse sub sechestru, oamenii arătați cu degetul, robespierre (cu r mic intenționat) a cerut, cumulat, vreo sută de ani de pușcărie …

E … și intru și eu în duș … cu traficul meu mic de influență, între noi fie vorba, în dosar nici influență și nici trafic, cu asociere la un grup infracțional din care cunosc, din vedere, câteva persoane, dar cu care n-am vorbit în ultimii 2 – 3 ani … iar prejudiciul, că am confiscat România, s-a reținut contravaloarea vinului ajuns la două petreceri de partid … cum sună? Penibil, nu?

Mă simt penibil. Îmi vine să ies cu traficul de influență-ntre picioare …

Acum … serios. Dosarul în care am fost fraudulos implicat de niște domni procurori în goană după realizări, sau după altceva, a fost trimis în instanță. Din comunicatul DN Anti, am văzut că nu am mai luat șpagă, au pierdut pe drum acuzația asta, dar în virtutea funcției de președinte la PDL municipiu, mi-aș fi traficat această enormă influență să-mi pun finul într-o funcție. Și că am constituit și ajutat grupul infracțional care a căpușat vama.

În realitate, eu nu eram președinte, nu aveam nicio influență, nimeni n-a promis nimic, nu am vorbit nimic și cu nimeni și nu s-a materializat nimic. Cu grupul, rămâne cum am stabilit, nu am avut nicio legătură, vreodată. Nu-i cunosc pe oameni, nu mă cunosc pe mine. Nu am vorbit cu ei. În ultimii 5 ani, am intrat în vama Constanța o singură dată, prin 2007, cred.

Chiar și așa, pe aceste minciuni deliberate, ajung în instanță. Nu am niciun dubiu, la instanță nu merge cu basmele lui Denea Ispirescu. Dreptate se va face. La ce costuri, cu câtă inimă rea și gânduri asta este imposibil de cuantificat, dar dreptate se va face. Abuzul la care am fost supuși, nedreptatea care ne-a fost făcută, familiei mele, mie, toate astea au fost deja aduse la cunoștința celor îndreptățiți să le afle.

Așteptăm să citim basmu’ cu grupu’ și restul inepțiilor și facem o conferință de presă și tot materialul îl veți găsi pe blog. Și comentat, nu e păcat? Uite, una din filele de la dosar, numerotată, șnuruită, cu tot tacâmul, conține un misterios cuvânt. Știți care-i ăla? „OK”.

Păi nu e mișto să vezi rodul muncii unui domn care ia salariu aproape dublu și jumătate cât Președintele României … cam atât pontează un băiat d-ăsta, care face basme. Uite, una din filele de la dosarul meu este dubioasă și se constituie, cum dracu’ au zis, în indicii temeinice a bănui … bun, o să le vedeți și pe alelalte. Măcar să ne distrăm, că avem motive.

Ah și era să uit … mahării din fotbal, cei care m-au făcut să ies rușinat din duș, au fost achitați, averile deblocate … suta de ani de pușcărie n-a reușit. robespierrre și-a luat-o. Cred că trebuie să-și ia la revedere de la fotografia la panoul de onoare. Nu-i nimic, rămâne cu salariul de povestitor.

Publicat în DNA

2 gânduri despre “Dosarul din duș …

  1. Astept sa vad emisiunea, sper de data aceasta sa ai parte de un moderator, nu cum s-a intamplat data trecuta cand s-a tras fara somatie. Apropo, vad ca in domeniul DNA nu prea se inghesuie nimeni sa comenteze. Hai sa iti redau un dialog:
    Eu: Domnule procuror, deci aveti o plangere in lucru din 2010, in 2010 nu s-a confirmat nimic, in 2011 nu s-a confirmat nimic, suntem in 2012… Cand inchideti dosarul ?
    El: Mai tinem dosarul, chiar daca fapta nu s-a savarsit, mai asteptam, poate se intampla… putem sa stam pana la prescrierea faptei (nepetrecute, nota mea).

    Si mai am un dialog de redat, dar mai incolo, mai la „toamna”….

Lasă un răspuns

