Poștașul sună întotdeauna de … niciodată.

Cred că am mai scris pe aici … sunt cinefil. Adică-mi plac filmele. Mare defect în țara asta … Dar s-o iau cu începutul … Dacă tot am un caracter moral dezastruos și, după scenariul manglă al denea,  am capturat statul, eu fac parte dintre cei 0,1% dintre concetățenii noștri care nu piratează și își cumpără filmele, în cazul meu, de pe amazon … poți alege din toate filmele din lume, sunt originale, sunt un sfert de preț comparabil cu ce găsești în România, când găsești. Două clicuri și gata … îți vin acasă. Dacă ai noroc. Dacă ai mai puțin noroc, vin la poștă. În megalopolisul Eforie Sud, poșta e la trei sute de metri, deci nu e tragedie. E, și mai există și variantele în care nu ai noroc deloc … varianta unu. Poștașul e puternic. Știți bancul ăla cu testul de absolvire a școlii de miliție, de pe vremea lui Ceașcă? Cred că-s mai multe, dar în ăsta, se dă test practic la absolvire următoarea situație: fiecărui milițian i se dau în mână trei piese, în secțiune de pătrat, de triunghi și de cerc … să le potrivească în spații corespondente în perete. La sfârșitul testului, milițienii se împărțeau în două. Unii, foarte inteligenți și ceilalți, foarte puternici … Aplicat pe situația în cauză … ptiu, am ajuns să vorbesc ca iluminații de la denea … bun, deci, în cazul variantei unu, poștașul e puternic. Reușește să vâre unul sau două dvd-uri, venite în carcasele lor plus ambalajul de carton al amazonului, pe fanta de la cutia poștală. Rezultat? Carcase rupte, Dvd-uri sparte. Varianta doi: poștașul e inteligent. A aruncat cutia de carton cu dvd-uri în curte, astăzi, au venit 4 filme, nu se putea aplica varianta unu … Descrierea situației: în curte zăpadă, pe topite, că a fost mai cald azi, și tot în curte, una bucată beagle, Ozzie, figură publică la nivel național, când a fost filmat cu ocazia percheziției de la denea. Că s-a îmbibat cutia de carton, asta e … se putea întâmpla … dar arma letală denumită Ozzie nu se poate înfrâna de la ros nimic, prin urmare, nici de la niște filme … Buuun … și acum, când poștașul și puternic și inteligent a fost întrebat, doar nu vă așteptați să spună că a fost de vină sau să-și ceară scuze, de unde chestiile astea … Că el a vrut, că i-a scăpat, că dacă nu suntem acasă … bun, aș sta acasă să-l aștept în fiecare zi, numai că nu-mi permit, trebuie să merg la muncă … Ba mi se pare că a fost ponderat, de regulă, genul ăsta de meseriași, puternici, inteligenți, ajunge pe cea mai scurtă cale să-l înjure pe Băsescu care le-a tăiat salariile. Tragic este că nenea ăsta făcea la fel și cu salariul netăiat.

Din păcate, ne-am depopulat țara de meseriași, de oameni pe care să te poți baza, de oameni cumsecade … este că n-ați mai auzit demult cuvântul ăsta … cumsecade … nah, acum se cade să nu știi nimic, să nu te pricepi la nimic, să fii agresiv și tupeist. Și puternic și inteligent. Și să ai pretenții, frate. Să mi se dea. Să mi se facă. Să fiu ajutat. Toți asta-și doresc. Ajutor. N-am apăăăă … urlă o descreierată într-un sat cu zăpadă până-n cer … pe bune?!? Zăpada e din căcat, din ce-o fi formată ea, în sinea ei? N-are apă, toanta. Vrea ajutată. E și ea o puternică și o inteligentă, probabil, dar n-a ajuns la filmele mele. Deocamdată … Soluția? Să piratez, dragilor. Dacă piratam, nu mai intram în contact cu poștașul iar Ozzie, cățelul atomic, nu se scobea în dinți cu Jaws … ia uite ce chestie, ce soartă mai tare putea să aibă filmul Jaws decât în fălcile lui Ozzie … Cre’ că așa am să fac de-acum. Punct.

12 gânduri despre “Poștașul sună întotdeauna de … niciodată.

  1. Hai ca asta-i culmea! Adica, ce-ai fi vrut bre, nea Laurentiule? Ca postasu sa fie postas? Vorba alora de la „Divertis” pe cand erau si ei inocenti si nu se curvisera: „De la noi din tara?”.
    Acu, revenind, eu nu stiu daca cineva chiar a pus gand rau acestei tari. Dar, daca ar fi asa, atunci ala chiar e meserias! Adica, a stiut ca nu poti darama o tara fara sa-i darami „baza”. Aia pe care dorm si politicienii, se pisha si shmekerii, din care fura care-i mai tare-n mushki. Si, in timp ce baza este sfaramata, ailalti isi fac cuibar prin alte zari.

  2. TERIBIL!
    Toti si toate sunt …infecte; oamenii se plang si asteapta …”sa vina oficialitatile” si lasa … ca vine votul! Va veni, vom vota, si ne vom relua „nebunia”: Sa vina! Sa dea! Au promis!
    Cine este vinovat?
    Noi TOTI; dar mai ales massmedia…
    Acum stim cine-i vinovatul! Sa-l pedepsim!
    Ei…!!! Incepe o adevarata poveste…

    1. Și cum lumea caută vinovați, cum oamenii nu sunt niciodată vinovați, cum noi nu suntem niciodată vinovați, numai alții … cred că vinovat e câinele

  3. Presupun că mesajul textului e concentrat în altă parte, însă nu rezist să nu întreb: de când a început poştaşul (din Eforie Sud) să livreze acasă coletele? De vreo 12 ani, de când comand aproape lunar lucruri prin poştă, niciodată nu mi-a adus poştaşul acasă coletul, ci a trebuit să merg eu, vreo 500 de metri ce-i drept, până la poştă să ridic coletul…

    1. De când stau e in Eforie Sud poștașul aduce lucruri acasă. Daca are cine să-i răspundă, operațiunea e plină de succes. La noi nu are cine, așa că le-a îndesat în cutia aia … cu efectele de rigoare. Acum, după ultima ispravă, o să le lase la poștă, o să mergem după ele, dar măcar nu vor fi roase de câine.

      1. Vă mulţumesc pentru răspuns! Voi încerca să mă folosesc de această informaţie pe viitor. Aşa poate nu va fi nevoie să car, pentru a doua oară, de una singură, o cutie de aproximativ 10kg de la poştă până acasă. 🙂

      2. N-aveți pentru ce, dar aflând despre ce e vorba … poștașul aduce pachete de până-n nu știu câte grame. Având în vedere că cel mai greu pachet al nostru a avut 250 gr, e normal să aducă acasă… cu 10 kile … mai greu.

Lasă un răspuns

