Huo, bă … La oase …

Mi-a dat nevasta un mesaj cum că, pe un site care mi-a preluat câteva dintre materialele postate pe blogul meu propriu și personal, a scris unu’ că poate îmi face ea textele … știut fiind faptul că soția lucrează în presă. Adevărul e că mi se pare normal ca, din spatele rețelei, să ai curaj să fii jmecher … ăla-i prost, ăla-i tâmpit, ăla-i hoț, aia-i curvă, ăla fură materiale … jos guvernul, huo, huo … din intimitatea anonimului IP poți fi cel mai tare, să le știi pe toate, și să vezi comedie, poți să zici orice fără să pățești ceva …

Cine mă cunoaște își dă seama că tot ce-am postat este produs al experiențelor mele de viață. Materialele sunt ușor de decriptat, este limbajul meu, sunt trăirile mele, sunt pasiunile mele descrise aici … Și tot ai mei sunt și postacii care-njură … am fost în politică, mi-am atras antipatii, unele meritate, altele nu, nu mă dezic de președinte, nu mă dezic nici măcar de PDL, deși aș avea suficiente motive de dezamagire, ba chiar de respingere. În consecință, este absolut de înțeles ca să-și încordeze vreunul tastatura să explice cât sunt eu de mizerabil și cum n-am făcut eu nimic în viață. Senzațional. Fenomenal … Oi fi. Și n-oi fi făcut …

La remorca publicistică a nevestii nu sunt, de asta să fiți siguri. Ne mai auzim …

5 gânduri despre “Huo, bă … La oase …

  1. Domnule Mironescu, o vorba din batrani spune: „Nu mor caii cand vor caii cand vor cainii…”
    Sa vorbeasca aia in continuare, sa „furati” dumneavoastra materialele de la sotie, dar SA SCRIETI. Iar cand terminati cartea, sa imi opriti si mie una, cu autograf. Va oblig!

      1. Silvia, inseamna ca nu trebuie sa te impiedici cind vor dusmanii… cainii fiind asimilati cu dusmanii. Bun, acum tu posesoare de caine de 3 kile, e greu sa-ti imaginezi ca dusmanul arata asa…

      1. Deci cu toate ca n-are legatura cu subiectul, stai un pic ca eu n-am terminat cu vorba din batrani.

        Deci acesti „batrani” au hotarat sa compare subiectul propozitiei, adica persoana in cauza, cu calul ….. supremul simbol al frumusetii, elegantei, si tot ce poate fii mai pur dintre animale. (este intr-adevar un animal superb, toate superlativele sunt bune, dar nu daca sunt bune pt cal, sunt bune si pt om, cu toate ca „batranul” ii compara).

        Asa s-a hotarat „batranul”. Si s-a mai hotarat sa compare dusmanul acestei vietati supra superioare la toate celelate animale cu cainele. Acel caine pe care „batranul” nostru il tinea legat intr-un cotet nenorocit, ii tragea cite un shut cind venea betivanit de la carciuma si deci saracu’ caine incerca sa-l muste, ca era singura lui aparare. Dar asa batut si infometat cum era de catre „batran”, cainele tot ii apara casa, cainele tot ii apara oile si tot speria vulpea care venea sa ii manince gainile, cainele tot se bucura cind „batranul” venea sper el, inainte de a ii da un ciomag pe spinare.

        Si si mai minunat, omul din zilele noatre, (nu vizez pe nimeni) spune ca daca e o vorba din batrani, e obligatoriu adevarata si poate fi pusa la toate sosurile. Complet fals. Pentru mine. Pentru ca acel „batran” care asimileaza cainii cu dusmanii, a avut complet totul fals, sau era beat sau batut prea tare in cap de soare cand se ducea la camp sa adune buruieni.

        Pentru ca cel ce a scris: „Nu ma numiti caine, nu merit o astfel de distinctie …. nu sunt atit de credincios, nici atit de devotat ….. sunt doar o fiinta umana” …. cred ca avea mai multe dreptate ca „batranu'” …..

        Si vreau sa scriu si despre subiectul scrisului tau Laur !!!! SCRIE ! SCRIE ! SCRIE ! Pentru ca 1. eu stiu ca tu esti ala care scrii si 2. scrii asa de bine ! Sau mai bine in ordine: 2. si dupa aia 1.

        Bye-bye.

Lasă un răspuns

