Ducă-se … Învârtindu-se …

Ne apropiem de concluzia acestui an.

Pentru mine, 2011 a însemnat:

  • o onorantă surpriză, prin asta a se citi propunerea pentru funcția de secretar general al Ministerului de Interne;
  • propunerea s-a dovedit a fi postul care mi s-a potrivit cel mai bine, din punct de vedere profesional, în afara celui de comandant al unei nave maritime;
  • perioada ianuarie – mai 2011 am lipsit din viața mea personală, pontând 12+ ore de muncă zilnic;

Ar fi putut fi…

  • un parcurs profesional bun, măsurabil, cu efecte pozitive pe termen lung;
  • împlinirea unei cariere oneste și, de ce nu, fundamentul pentru un meci la un nivel mai sus;
  • o viață personală liniștită, chiar dacă în absență…

Ce-a devenit…

  • bătaia de joc a unui sistem care-și permite să se joace cu viața oamenilor. Sau, mai bine zis, bătaia de joc a unui sistem care lasă viața oamenilor la discreția unor oameni nepregătiți să gestioneze așa ceva. Profesional și moral. Profesional, văd în mizeria cretinoidă în care m-au băgat. Moral, îi văd la televizor, cum își întorc mâinile, unii altora, la spate. Super tare, tot înainte, dați-i așa că-i bine …
  • anul în care am fost resetat … De fapt, n-am fost resetat … Dacă aș fi fost resetat, aș fi luat-o de la zero și gata. Nu, am fost jignit ca niciodată, maimuța de serviciu a unei instituții care trebuie să-și justifice privilegiile și puterea discreționară, abuzat și arestat. Deci redus la minus infinit, nu resetat … Știți unde se vede? Uite, sms-urile de sărbători … Anul trecut? Vreo 3-400. Anul ăsta? 6 … Eh, despre ce vorbim aici?
  • anul în care am devenit un eșec politic și profesional, ce să ne dăm după cireș. Mi-am văzut viața disecată la televizor de tot felul de fătuci, care mai de care mai limpede în privire. M-am văzut șef de lot, m-am văzut evazionist și penal. Asta de ce? Din cauza unui domn care a avut poluții toxice care s-au tradus în circul care mi-a ocupat viața, de ceva vreme încoace;
  • anul tsunami-ului familiei care implică carieră călcată în picioare, eșec la examen, probleme de sănătate, anorexie, sarcină pierdută etc. Ne oprim aici că iar îmi aduc aminte și nu e frumos să blestemi în ziua de Crăciun …
  • anul în care am fost reținut să sun, vorbesc sau să-mi văd un prieten … Neavând foarte mulți, e o lovitură … De fapt, e anul în care prietenia a căpătat sens, pentru mine. Am controlul penibilului, îmi dau seama când o discuție devine gelatinoasă. S-a întâmplat de câteva ori. Nu-i bai. Fuck’em …

Rezultat?  Prost …

Soluția? Mor cu ei de gât! Legați-vă centurile.

Adevărul este un virus. Veți vedea că n-au antidot pentru el.

Până atunci, vă mulțumim pentru căldura pe care ne-ați transmis-o, majoritatea. Vă mulțumim tuturor acelora care v-ați asumat persoana Laurențiu Mironescu și familia lui și care n-ați pus bot la scenariul unui … N-are rost să vi-l descriu acum, că-i Crăciunul și la porcării eu sunt inventiv.

Deci … Sărbători Fericite și ne mai auzim pe-aici!

10 gânduri despre “Ducă-se … Învârtindu-se …

  1. Sarbatori Fericite si …La multi Ani alaturi de cei dragi !!! Sunteti norocos ca aveti prilejul de a-i descoperi pe cei care va sunt cu adevarat prieteni.

    P.S. Trebuie sa recunosc …. „vizitez” constant blogul dvs. Imi place scriitura si de cele mai multe ori sunt de acord cu ceea ce scrieti, cu foarte mici exceptii.

    1. Domnișoară,
      Vă mulțumesc pentru aprecieri și, în special, pentru mesaje. Știți, întreaga suma de produse pe care o livrăm în viață, principii, poziții, prestații profesionale sau publice se bazează pe școală. Or școala, în cazul meu, are și input-ul domnului amiral. Așa că trebuie să vă mulțumesc o dată în plus, nu?
      Sărbători Fericite, sănătate și bucurii. Și noroc.Și La Mulți Ani.

  2. From what I read here, this was also the year when your family – harassed and treated unfairly – supported you and your actions. And the year when you started writing this blog. I think those can be counted as positive. 🙂 Having your wife and daughter supporting you, no matter what, is important.

    Sarbatori Fericite, alaturi de cei dragi!

    By the way… I miss the traditional dishes for Christmas. I hope your table is full with all those goodies – racitura, sarmale, cozonac!

    1. Well, there is a positive side of the story, no doubt. The price is very high, though.
      Yeap, we have my mother in law with us. She came with the Christmas expertise, so to speak … I really cannot imagine a Christmas without being winter outside. I’ve sailed the seven seas for almost eleven years. No Christmas in the southern part of the world … Other life of someone else, it seems now.
      Anyway, best Merry Christmas, Simona. Thank you for your support. You cannot fathom how much it counts. I can.

  3. Da, Laur, ne apropiem de concluzia acestui an. Oare de ce trebuie o concluzie de sfirsit de an ? E doar o masura de timp, anul. Ce importanta are ? Daca e o metoda de vindecare, sunt de acord, daca nu, nu stiu la ce ar folosi.

    Pentru tine, anul 2011 a insemnat tot ce scrii. Si ma sperii cind la ce a insemnat nu pui decit cele 3 puncte negre. Erau mult mai multe puncte de pus. Poate chiar si verzi de speranta si rosii de dragoste ….. Dar esti sugubat tu, le lasi pe la anu’, stiu eu ……
    A insemnat in acelasi timp 365 de rasarituri de soare (stiu ca ne le-ai putut vedea pe toate ca a fost un infern) si de nopti cu stele, cu insomnii poate, dar cu ceva frumos acolo sus, si toate astea 365 de dimineti si nopti cu cei dragi alaturi de tine.
    „La roue tourne” cum spun astia aici, si cele 3-400 de sms-uri vor reveni, nu sunt sigura ca atunci le vei vrea si aprecia cu adevarat, le vei cauta poate pe cele 6.

    La rubrica „Ar fi putut fi…” te voi contrazice, deja, nimeni, absolut nimeni nu stie ce ar fi putut fii. Pt ca asta e viitorul si pt cuvintul viitor, in dictionar scrie altceva. Ca viitorul nu se poate stii. Daca vrei sa ii pastrezi continutul, poate ar fi trebui schimbat titlul si pus: „ce ai fi vrut tu sa fie ….” sau „pt ce ai fii luptat tu cu toata fiinta ta ca sa fie …..” asa vad eu. in fine, fiecare cu viziunea lui.

    Si la „ce-a devenit …”
    – sistemul, da, ceva infernal, o mizerie pe care eu, plecata de 21.5 ani, nu am cum sa-l critic pt ca pur si simplu nu inteleg nimic. Imi pare doar bine ca am plecat. Si ca copilul meu e nascut aici. Dar bataia de joc a sistemului fata de oamenii de care s-a folosit …. nu am cuvinte ….. poate ca nu mai am cuvintele romanesti bune, aici s-ar spune, „une honte” … pur si simplu.
    – abuzat, arestat, jignit, da, Laur, toate astea le-ai fost si trebuie sa gasesti puterea acolo unde este sa incepi sa te vindeci pentru ca vindecat nu esti inca. Drumul va fii lung si greu, dar mai tii minte, cum mi-ai spus in 2008 „la loteria vietii biletul asta l-ai tras, e de cacat dar asta este, trebuie sa mergi inainte si sa te lupti cu el”. Si tu la fel. Trebuie sa mergi inante cu el. Greu, este greu, dar cere ajutor de la cine stii ca iti poate da si va fii poate un pic mai usor.
    – prietenia a capatat un sens in anul asta pt tine. 2011-1968=43. Adica la 43 de ani. Imi pare super bine daca vrei sa stii, ca este asa super !

    Si mai spui: Rezultat prost. Deocamdata, da, tu spui asta, nu te contrazic ca tu o spui si o simti, dar asteapta si vom vedea.

    Ca de obicei
    Te pup
    Eu

    1. Silvia,

      Corect sesizat, ce-as fi vrut eu sa fie, cu viitorul nu te joci. Asa e. Pe de alta parte, ca om normal si corect ce sunt, imi doresc chestii pe care am dreptul sa mi le doresc. Sunt un om corect, am fost dintotdeauna, tâmpit nu sunt, sunt în stare să muncesc fără limită, în consecință, am dreptul să-mi doresc. Nu am dreptul să-mi doresc să fiu balerin, de exemplu…
      Dar cum cu viitorul nu te joci, am avut surpriza să constat cum ajung ținta penală a României. De ce? Pentru că așa a decretat un nene, poate doi. Iar sistemul le permite să dea decrete de acest gen și să nu le ceară socoteală pentru greșeli. Și când începi să te întrebi cine sunt acești doi domni, începi să ai surprize. Afli că au fost subiect de anchetă penală sau îi vezi înregistrați la televizor cum șantajau un coleg. Bun așa. Super tare. Un cercetat penal și un șantajist mestecă prin viața mea și mă scot pe mine infractor. Pe mine!!!
      Excepțional.
      Tu ajungi să apreciezi că ai plecat la timp.
      Corect, și mie îmi pare rău că n-am făcut-o când era momentul. Dar eu n-am plecat la timp. Si am mai apucat să vărs o groază de energie în țara asta. Iar energia asta nu îmi dă voie să dau bir cu fugiții acum. Pentru că vor doi nene… Nenea penalul și nenea șantajistul.
      Nu m-am vindecat, nu … Cum să mă vindec? Deocamdată nu mă lasă sistemul să mă vindec.
      Apropo de prietenie…
      Da. Asta este aspectul pozitiv al întregii situații. Care se adaugă la faptul că fetele mele au preluat bătălia, n-au tăcut din gură și-au susținut masculul încarcerat, hahaha … o situație normală n-ar fi arătat cât suntem de legați, asta în mod cert. Iar rezultatul este unul pentru care aproape toată lumea poate să mă invidieze.
      Iar astea sunt baza pentru viitorul care o să fie mai bun, în mod clar.
      Nu mai liniștit, că ne-am plictisi, nu? Mai bun.
      Și mulțumesc pentru că sunteți lângă noi.

      1. Da, a decretat un nene. Sau doi.
        Avind in vedere lipsa probelor: ori sunt super tari acesti doi domni, ori lipseste ceva enorm in acesta Romanie, dreptul victimei care esti tu in momentul de fata.
        Sper sa ma insel.
        „Lotul” Mironescu, da, imi aduc aminte, este imposibil sa aiba cineva dreptul sa-ti foloseasca numele de familie pentru a desemna un „lot”, atita timp cit nimeni nu a judecat pe nimeni, ca sa fie clar ca toate aceste persoane apartin unei categorii numite „lot”. Si chiar si atunci ar trebui sa fie interzis, tu poti da numele tau sotiei, copilului, chiar si catelului tau daca tu vrei asta, dar in nici un caz unui asa zis „lot” ….. Numele este proprietate privata si doar tu ai dreptul sa-l pui pe ce vrei tu.
        Ce magarie !

      2. Silvia … Ce să discutăm de dreptul meu, măi … Numele meu, al nostru, al tatălui meu, om serios și respectat, a fost călcat în picioare de toate toantele pe la televizor. Care mai de care mai tâmpă își dădeau cu presupusul, cu lotul, cu vama, cu containerele. Și toate legate de mine, ca așa era mai palpitant. Ce să protestezi, cui să spui ceva? Încerci să te imunizezi și dă-le în sărăcie.

  4. Da, problema e grava pt ca daca toate victemele trebuie sa taca, in numele acestui „ce sa protestezi, cui sa spui”, inseamna ca ceilalti au cistigat. Si ca va fii asa vesnic in Romania. Si asta nu se poate. Nu te critic pe tine si nu critic pe nimeni altcineva, dar Romania trebuie sa treaca de aceasta gandire cum ca victima trebuie sa se imunizeze si sa treaca mai departe ca si cum nimic nu s-ar fi intimplat. Persoana care sufera cel mai tare e victima si tot ea saraca trebuie sa nu faca nimic, pt ca nu are ce face….. Parca Romania e in Europa, nu ? De ce s-au tot plimbat unii si altii din est in vest si invers, si au acceptat-o daca sistemul judiciar arunca o victima intr-o retorica de genul de mai sus ?
    Eu nu sunt judecator, nici avocat si nu am nici o legatura cu aceste meserii, dar de ce nu se poate depune o plingere, ca aici, contra lui „X” pt tot ce aceasta greseala ti-a cauzat ? La sfirsitul judecatii, atunci cind „X” va fii desemnat clar, aceasta plingere va avea valoare juridica si macar moral, tu ca victima, vei fii considerat invingator.
    De fapt poate o iau razna din faptul ca nu mai inteleg nimic, dar ma chinui sa inteleg totusi.

    1. Silvia, sa nu ma critici, pentru ca eu nu am sa tac chiar deloc. Presedintele a explicat la TVR că nu este posibil ca, în calitate de procuror, să ruinezi cariera unui om politic și, dacă ăsta e nevinovat, să nu pățești nimic. Eu sunt nevinovat și cariera mea s-a dus dracului și nici nu se mai poate repara vreodată. Celui care este responsabil de asta îi doresc același lucru pe care l-am pățit eu. Adică să-și vadă de drum. A vorbit în numele României. A vorbit prost, m-a afectat, pe mine, cetățean corect al acestei țări. Să se ducă. Sunt convins că are suficiente calități pe care să le poată exploata altfel, nu în numele acestei țări. Eu nu m-am imunizat și nu trec mai departe.
      Mă refeream la fătucile de la televizor, cititoare de prompter… Dacă așa scria prompterul… lotul Mironescu, corupție, măcel… Cu cine să te bați? 2 neuroni cu sinapsa frântă. Ducă-se.

Lasă un răspuns

