Doo Fodafoane…

Acu’ aproape doi ani, am proasta inspirație să fac un contract la firma asta de telefonie mobilă și nesimțire continuă… Încropeam un nou business, se prefigura activitate, am luat câteva numere, vreo șase. Abonament colectiv, blackberry și nu mai știu ce, că oricum, nu le-am folosit mai niciodată …

Business-ul n-a mers. Nici telefoanele, că nu le-am folosit. Contorul merge, adică plătim în fiecare lună de ne umflă râsu’… Eh, ș-acu’… să vedem ce căpătăm în schimbul banilor noștri…

• Cazul A… discutăm despre firma de telefonie, pe bune.

Firma asta, sau nu firma, personajele care lucrează acolo, ne-au adus la disperare… împletesc nesimțirea cu prostia într-un mod atât de desăvârșit încât îți vine să-ți pui mâinile în șolduri și să-i admiri sincer… Aveam și-un stick de internet, confiscat de deneaua, identificat ca mediu de stocare date inscripționat Vo…..ne … ha, ăștia se merită unii pe alții. În fine, am dat să-l anulăm, expira în noiembrie. Facem cerere, o pierd. Ei. Ne certăm, am mai povestit, da, gata, anulăm… în noiembrie. În decembrie, stick-ul iar la plată… Sună femeia, ce faci, frate? N-ați zis că-l anulați? Da, în februarie, când expiră și abonamentul de telefon… Păi, de ce? Păi… Dacă n-ați spus … Cum n-am spus? Alerga femeia de nebună să mai depună o cerere de anulare până pe 30 oct. pentru februarie 2012? Amice, ești idiot… Sau, nu. Idioți suntem noi, că înghițim jegul corporatist, ce să-ți povestesc… Să mor eu, ăștia-s ca rahatul pe pantof, dai să scapi de el și el se-ntinde… Nu-mi dau seama, ei chiar nu realizează că-și pierd clienții? Sau, cine știe, noii intrați în capcana contractelor de doi ani compensează numărul alora care nu vor să-i mai vadă… și uite-așa, găsesc carne de tun, noi nervi de tocat de interfața cu clientul… pițiponci și pițipoance, geluiți și lucioși.

• Cazul B… discutăm despre ăia care sună în numele firmei de telefonie…

Viața de urmărit penal este delicioasă și merită povestită. De fapt, o voi povesti. E păcat să nu știe lumea de ce sunt capabili unii oameni care spun că acționează în numele României. Acum, trebuie să recunosc, nu are numai aspecte rele, pentru mine. Am fost mișcat de multe ori, am mai spus-o… Oamenii ne-au ajutat, compătimit, sprijinit de multe ori.
Dar… sunt și anumite alte ingerințe… Cum ar fi sunatul în numele companiei de telefonie. Bine, nu numai în numele companiei de telefonie dar acum vorbim despre asta… Seara. O tanti… După 8… Că ne-au sunat ca să ne micșoreze costurile, ca să fim mulțumiți de serviciile lor. Adriana că da, suntem foarte nemulțumiți, avem un abonament colectiv, vreo trei numere nu-s folosite dar se plătesc. Aia: chiar nu vorbiți de pe ele? Adriana: nu vorbim, ce, nu vedeți pe desfășurător? Aia: bun, vorbesc cu managementul și vă sun să vedem cum facem…
Vă imaginați că n-a mai sunat nimeni, nu?
Compania lu’ pește să întrebe dacă ne reduc costurile? Hai, lăsați… la 8 seara? Cu întrebări de genul: chiar nu mai vorbiți de pe celelalte numere?
La Vo…..ne se pierd cererile pe care le lași, te sună de cinci ori șapte persoane până silabisesc ce dorești, fac orice să plătești, ca prostu’, serviciile lor de doo parale … Cum să sune ei să vină-n întâmpinarea clientului…

În concluzie, (A + B) = Mister… vorba lui Forrest Gump: Life’s a box of chocolates… You never know what you’re goin’ to get… Așa și noi… plătim abonament, primim nesimțire. Plătesc taxe, primesc cătușe. Tot un gen de nesimțire, dar mai contondentă… Ce bomboane am tras, eh…

Acum la final… Cu Vo….ne scăpăm, e simplu, ne mai enervăm un pic, mai dăm cu picioru-ntr-o bordură, ne băgăm, ne scoatem, o rezolvăm, februarie nu e departe. Trecem pe cartele și scăpăm dracului de ei.

Ce te faci cu ăilalți? Bun, nu mai sună din partea Vo….ne. Ce-o să facă? Alo, bună seara, sunt cartela dumneavoastră, nu care cumva vreți să vorbiți mai ieftin? Aveți și alte cartele de pe care vorbiți? Hai, nu mi le comunicați și mie…

Bă, fraților, la noi e foarte simplu… Plătim toate facturile electronic, deci știți. Mișcările banilor îmi vin prin sms, deci le știți și pe-astea… Parolele de la mail-urile mele erau pe blackberry-ul de la minister, predat când am ieșit din cantonament… știute și astea… N-am schimbat nimic, special… să nu intrați în catalepsie… N-avem alte cartele. N-avem alte bunuri. N-avem nimic de ascuns. M-a mai sunat o îngrămădită, de data asta cică din partea băncii. Să nu mă impacientez, dar, nu cumva am bani de transferat în străinătate? Dar bani de primit din străinătate? Nu, n-am. Nici de luat, nici de dat. Și nu m-am impacientat, dar nu m-am putut înfrâna să nu mă gândesc la inteligența demersului…

La final… Dar ce final, despre ce vorbim noi aici? Suntem intrați în malaxor, așa că o să tot avem ce povesti … Am sentimentul că mai sunt bomboane în cutie …

5 gânduri despre “Doo Fodafoane…

Lasă un răspuns

